کد خبر: 1058893
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

هتل 4 ستاره ایران که در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است ، یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است و قدمت آن به 40 سال می رسد. با این حال ، در سال 2015 بازسازی شد تا اقامت راحت تری را برای مهمانان خود فراهم کند. هتل ایران دارای 132 اتاق شامل اتاقهای یک نفره ، دو تخته و سه تخته و 32 آپارتمان لوکس است. همه اتاقهای زیبا و تزئین شده هتل مجهز به تلویزیون LCD صفحه تخت ، مینی بار ، تلفن داخل اتاق ، صندوق امانات و Wi-Fi رایگان هستند. علاوه بر این ، هتل امکاناتی مانند مجموعه آبی (شامل آبگرم ، جکوزی ، سونا و اتاق بخار) ، فروشگاه ، رستورانی مدرن اما با طراحی سنتی که صبحانه ، ناهار و شام را سرو می کند ، کافی شاپ دنج ، مرکز تجاری ، خدمات نگهبانی و تاکسی علاوه بر این ، دارای چهار سالن با ظرفیت های مختلف از 50 تا 500 نفر است. با اقامت در هتل ایران ، دسترسی آسان به جاذبه های مجاور مانند حرم مطهر امام رضا و بازار رضا را تجربه خواهید کرد.

درباره هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز که یک هتل سه ستاره درجه یک است ، بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال اقامتی و رزرو هتل مشهد مقرون به صرفه اما راحت در مشهد هستند. این هتل شامل چندین اتاق و آپارتمان آرامش بخش است. پرسنل هتل بسیار مهربان و مفید هستند و هر زمان که با مشکلی مواجه شدید می توانید به آنها مراجعه کنید. با سرو غذاهای ایرانی و غیر ایرانی ، رستوران هتل بهترین مکان برای صرف یک غذای خوشمزه است. همچنین کافی شاپ هتل با سرو نوشیدنی های سرد و گرم ، مکانی دنج را برای گذراندن اوقات خوشی در کنار شما و دوستانتان فراهم می کند. علاوه بر این ، هتل خانه سبز شامل دو پارکینگ زیرزمینی است که در صورت مسافرت با ماشین شخصی مفید خواهد بود. در مورد جاذبه های اطراف ، این هتل در کنار مجموعه معروف نصر واقع شده است و برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا و پارک کوشنگی به ترتیب باید حدود 7 دقیقه و 10 دقیقه رانندگی کنید.

هتل درویشی مشهد :

هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های کشور و یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد این هتل پنج ستاره مجلل در خیابان امام رضا واقع شده است و حدود 15 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. بهترین امکانات و خدمات هتلی در هتل درویشی مشهد ارائه میشود و میزان رضایت بالا مهمانان از این هتل را داراست. رستوران و مجموعه آبی و سالن های همایش از دیگر امکانات هتل درویشی مشهد می باشد.

بررسی اجمالی

درباره هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یک هتل مجلل و 5 ستاره در مشهد است که در سال 2015 افتتاح شده است.این هتل دارای 22 طبقه و 286 اتاق شامل اتاق ، سوئیت و آپارتمان است. همه اتاقها مجهز به تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، چوب لباسی ، کمد ، تهویه مطبوع ، Wi-Fi رایگان ، حمام خصوصی و دوش هستند. صبحانه نیز روزانه در این هتل سرو می شود. هتل سینور دارای سه رستوران است که غذاهای سنتی و غربی سرو می کند. این هتل همچنین دارای بوفه صبحانه و کافی شاپ است. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به سونا ، جکوزی ، حمام ترکی ، روف گاردن ، سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر ، تاکسی سرویس و خدمات خشکشویی اشاره کرد. حرم مطهر امام رضا (ع) ، چندین موزه و تعدادی مرکز خرید از جاذبه های نزدیک هتل است.

هتل الماس مشهد:

هتل 4 ستاره مدرن الماس مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) در قلب مشهد در سال 2013 تاسیس شد و برای ارتقاء کیفیت خدمات و به روز رسانی امکانات در سال 2015 بازسازی شد. در فاصله 5 دقیقه پیاده روی حرم مطهر امام رضا (ع) ، هتل الماس مشهد یکی از محبوب ترین هتل ها برای زائران امام رضا (ع) است. همچنین هتل الماس مشهد در نزدیکی فرودگاه بین المللی ، پایانه اتوبوس ، ایستگاه قطار و ایستگاه مترو قرار دارد و دسترسی راحت به مراکز خرید و دیگر جاذبه های گردشگری مهم مانند مجموعه زیست خاور ، مرکز خرید پروما ، بازار رضا ، مسجد گوهرشاد و مقبره نادرشاه را فراهم می کند. علاوه بر این ، هتل 9 طبقه الماس مشهد دارای 163 اتاق و سوئیت متنوع با امکانات مدرن ، رستورانی است که غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی را سرو می کند ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی ، صرافی ، سالن ضیافت و کنفرانس مجهز.

بررسی اجمالی

درباره هتل پارس مشهد

 

هتل 5 ستاره پارس در مشهد در سال 1995 افتتاح شد و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارس دارای 5 طبقه و 227 واحد اقامتی شامل اتاقهای یک نفره ، اتاقهای دو نفره و انواع سوئیتها می باشد. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، مینی بار ، تلفن ، چوب لباسی ، کمد ، Wi-Fi رایگان ، حمام خصوصی و دوش هستند. هتل پارس دارای دو رستوران می باشد. رستوران لوتوس که غذاهای بین المللی سرو می کند و یکی دیگر ، رستوران Traditioonal ، که غذاهای سنتی ایرانی را سرو می کند. این هتل همچنین دارای کافی شاپ است که در آن می توانید قهوه بنوشید و با دوستان خود گپ بزنید. سایر امکانات و خدمات هتل شامل آمفی تئاتر مدرن ، آمفی تئاتر روباز ، سالن چند منظوره ، سالن بدنسازی ، استخر ، سونا ، جکوزی ، آبگرم ، 2 زمین تنیس 2 زمین اسکواش ، اتاق دارت ، ماهیگیری ، قایقرانی است ، مرکز تجاری ، بانک و خدمات تاکسی. از جاذبه های نزدیک هتل می توان به پارک خورشید ، بازار زمرد ، پارک آبی موجهای خروشان و نمایشگاه مشهد اشاره کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر