کد خبر: 1058409
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد و مجموعه ای است که در راستای پایداری انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

اصغر عباسقلی زاده  در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه منطقه ورزقان با بیان اینکه سپاه یک نهاد مقدس در چشم همه و برآمده از خون شهدا و یادگار شهید باکری‌هاست، افزود: امروز برای سپاه نباید به عنوان یک نیروی نظامی در محدوده ایران نگاه کرد، بلکه سپاه نهادی در پایداری انقلاب اسلامی است و هر جا انقلاب اسلامی در خطر باشد، سپاه در آن جا حضور دارد.

وی اظهار کرد: آرمان‌های امام راحل با پشیبانی مردم قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است همچنان در کشور پا برجاست.

عباسقلی زاده صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و پیروی از ولایت فقیه را عامل موفقیت ملت ایران و ضامن پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: بیش از ۴۰ سال است با همت و پشتیبانی مردم آرمان‌های امام راحل در کشور پابرجاست و ملت بزرگوار کشور با این همه مشکلات اقتصادی همچنان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

وی سیدالشهدا را الگوی آزادی خواهی در مقابل ظلم و ستم بیان و اضافه کرد: امام حسین (ع) با نثار جان خود پیام ایستادگی و آزادی خواهی را برای ما مسلمانان ترسیم کرد و امروز ملت ایران با مشکلات مختلفی که دارند در مقابل یزدیان زمان ایستاده و صف آرایی کرده اند و الحمدالله ثمره آن امنیت مطلق در منطقه می‌باشد.

این فرمانده سپاه ایستادگی در برابر استکبار را نشانه ای از بزرگواری ملت سلحشور ایران اسلامی دانست و گفت: این نعمت و افتخار بزرگ مدیون خون شهدا است.

عباسقلی زاده به سرافرازی و پیشتازی کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی در امنیت و دفاع از مرز و بوم اشاره کرد و افزود: این موفقیت‌ها مرهون تلاش و از جان گذشتگی نیروهای نظامی و انتظامی  به خصوص سپاه پاسداران است.

در این مراسم سرهنگ جمیل سیابی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ورزقان معرفی و از خدمات سرهنگ سیفی قدردانی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر