کد خبر: 1031334
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره گوهر فاطمی در استان خبر داد.

یوسف شاکر اظهار داشت: جشنواره گوهر فاطمی در ۴ محور عفاف حجاب جهاد و ایثارگری، فرهنگ و هنر، دانش و پژوهش، خلاقیت و نوآوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار فیلم کوتاه، عکس، دل نوشته و شعر را شامل می شود، اضافه کرد: کارکنان پایور خواهر و برادر، وابستگان به سپاه، همسران و فرزندان دختر و پسر، سربازان و بسیجیان با عضویت فعال می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی مهلت ارسال آثار را تا پایان دی ماه سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۴۴۳۳۴۷۰۶۸۳ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در خیابان شهید بهشتی، جنب بانک انصار، ساختمان قائم و طبقه چهارم دفتر فرهنگی خانواده مستقر است.

شاکر با بیان اینکه بسیجیان برای تحویل آثار به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند، اضافه کرد: شماره 09925381854 برای ارسال آثار در پیام رسان های ایرانی اختصاص یافته است؛ شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند از طریق سروش، ایتا، بله، تلگرام و واتساپ آثار خود را ارسال کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی شاکر با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه 1399 اعلام شده است، تصریح کرد: اقداماتی از این نوع در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب تا اندازه زیادی تاثیرگذار است، که امیدواریم این جشنواره نیز مانند سایر اقدامات مشابه با استقبال جامعه هدف روبه رو شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر