کد خبر: 1030526
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های ورزشی، گفت: راه اندازی پویش «ورزش در خانه»، گامی در راستای افزایش سلامتی شهروندان در روزهای کرونایی است.

 ایوب بهتاج در یک گفتگوی خبری، ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به پویش «ورزش در خانه»، افزود: ورزش کردن بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و بیماری های مختلف است.

وی با بیان اینکه پویش «ورزش در خانه»، اولین و مهم ترین راهکار برای افزایش توان قلبی و توسعه سلامتی عموم شهروندان است، یادآوری کرد: دفتر توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان با ارائه یک طرح جامع در خصوص ورزش کردن کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و حتی کهنسالان، توانسته گام های مؤثری در زمینه ارتقای سلامتی عموم مردم بردارد.

وی عنوان کرد: در آذربایجان شرقی نیز توسط معاونت ورزشی اداره کل و هیأت ورزش های همگانی استان، طرح ارائه شده از سوی وزارت با دقت اجرا می شود تا تعطیلی برخی باشگاه های ورزشی و عدم حضور مردم در اماکن ورزشی را بتوان به این وسیله جبران کرد.

بهتاج اظهار کرد: از هم وطنان عزیز دعوت می کنم با پیوستن به پویش «ورزش در خانه»، تحرک بدنی کافی داشته باشند و سلامتی خود را تضمین کنند، زیرا همواره پیشگیری بهتر از درمان است و ورزش بهترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری های مختلف است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر