کد خبر: 1016959
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به موضوع عفاف و حجاب نبوده و باید در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها شاهد احیا آن باشیم.

سید علی موسوی حسینی  در بازدید از ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه اظهار داشت: موضوعات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد عزاداری های ماه محرم در حال حاضر از اصلی ترین محورهای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی به هجمه رسانه های بیگانه در خصوص عزاداری های این ماه اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هیات های حسینی و مراسمات می تواند از سوی ستاد مورد تاکید قرار گیرد تا بهانه به دست دشمن و رسانه های بیگانه ندهیم.
موسوی حسینی ادامه داد: قیام امام حسین (ع) برای احیا امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بدعت ها بود که باید در این روزها ستاد به این موارد ورود کند.
وی با تقدیر از عملکرد مثبت این ستاد در شهرستان خاطرنشان کرد: ورود تخصصی به موضوعات و استفاده از نیروهای علمی و با تجربه می تواند در پیاده سازی برنامه های ستاد در شهرستان موثر واقع شود.

موسوی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: وظیفه اصلی کارمندان در ادارات جلب رضایت‌مندی مردم است و احترام به خواسته مردم باید در اولویت کارمندان ادارات باشد.

هفته اول ماه محرم، در کشور به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر