کد خبر: 997972
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
فرماندار شهرستان تبریز گفت: مترو، اتوبوسرانی و ترمینال برون شهری تا ۳۰ فروردین خدمات ارائه نخواهند داد.

بهروز مهدوی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان تبریز اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای (غیر از سوپرمارکت‌ها، بهداشتی و شوینده)، پاساژها، مجتمع‌های اداری و بازارهای مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها و اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، استخر، سونا و ماساژ، نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری- مراکز تفریحی، بازی و گیم نت، باشگاه‌های ورزشی، بدنسازی، تالارهای پذیرایی و گردهمایی، قهوه‌خانه، چای‌خانه و کافی شاپ جزو مشاغل پرخطری هستند که تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

وی افزود: اصنافی که مغازه آنها باز است، باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند، در صورت مشاهده و عدم رعایت براساس قانون برخورد خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان در طرح سلامت، غربالگری شدند و ادامه این طرح به‌طور جد اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح غربالگری در تمام ورودی و خروجی‌های تبریز تا ۳۰ فروردین توسط اکیپ‌های متشکل از پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت با اعمال محدودیت، اجرا خواهد شد.

مهدوی اضافه کرد: تمام پارک‌ها و مراکز تفریحی سطح شهر تا ۳۰ فروردین بسته خواهند بود.

وی متذکر شد: مترو، اتوبوسرانی و ترمینال برون شهری تا ۳۰ فروردین خدمات ارائه نخواهند داد.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تمام خدمات در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر ساماندهی و به‌صورت محله محور اجر خواهد شد، بیان داشت: تمام اقدامات خیران، سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط، پخش مواد ضدعفونی کننده و تولید ماسک در شهرستان هدفمند و ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های ترکیبی و نظارتی بر عملکرد صنوف نظارت خواهند داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر