کد خبر: 985999
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نور پردازی غیر اصولی ساختمان‌ها در تبریز موجب تغییر اکوسیستم و فرار پرندگان می‌شود.

محرم محمدزاده در تذکر میان دستور خود در جلسه  شورای شهر تبریز  اظهار داشت: نورپردازی‌های انجام شده در تبریز به صورت اصولی انجام نمی‌شود و موجب به‌هم خوردن اکوسیستم و فرار پرنده‌ها از شهر می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: تقاضا میشود در ساعاتی از شب  چراغ‌ها خاموش شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تملک برخی از مغازه‌ها در سه راهی بهشتی مغازه‌هایی  بلاتکلیف باقی مانده و موجب شده تا شهروندان به این جهت معترض باشند.

محرم‌زاده اضافه کرد: چند ماه است حق آرامستان  به کارکنان این سازمان پرداخت نمی‌شود که درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین یادآور شد: در برخی محلات کم برخوردار شهر که ماشین رو نیستند چاه فاضلاب حفاری شده و به همان شکل رها شده که باید رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: در محلاتی که فاضلاب کشیده می‌شود در کوتاه‌ترین زمان اقدام به آسفالت کنیم تا مردم با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.

محمدزاده با اشاره به اینکه سایه‌اندازی ساختمان‌ها در شهر تبریز معضل است، گفت: این سایه‌ها را ساختمان‌های بلند ایجاد کرده‌اند.

در ادامه عبداله تقی‌پور دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز اضافه کرد: در راستای پاسداشت و گرامیداشت سپهبد شهید سردار سلیمانی رینک سوم تبریز را به نام این شهید نامگذاری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر