کد خبر: 984379
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه فتنه ۸۸ به اندازه هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی هزینه داشت گفت: این فتنه با رهنمودهای مقام معظم رهبری دفع شد.

حجت الاسلام رحیم علی طالعی  در جمع ورزشکاران زورخانه ای مراغه افزود: مردم ایران همواره ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و در حماسه نهم دی سال ۸۸، اختلافات را در اوج امیدواری دشمن کنار گذاشته و اقتدار و اتحاد خود را به جهانیان و دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با اشاره به تاریخ و فتنه های آن خاطرنشان کرد: امروز نیز به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما همگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و خواهیم کرد.

طالعی با اشاره به اینکه بصیرت به معنی نه گفتن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است، گفت: معرفت و ولایت مداری، جهاد اکبر و نه گفتن به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از بزرگترین دستاوردهای بصیرت است.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این مراسم گفت: قهرمانان ماندگار شهدای عزیز هستند و جامعه ورزش آنها را الگو و سرمشق خود قرار داده اند.
مهدی نوایی گفت: روز بصیرت روز میثاق امت با ولایت و روز اطاعت از ولایت فقیه زمان خود است.
وی همچنین با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: به هیچ وجه حق سیاسی کاری در ورزش را نداریم و اماکن، باشگاه ها و محیط های ورزشی جای تجلیل، سخنرانی و برنامه های سیاسی داوطلبان نیست و چنین کارهایی ممنوع است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر