کد خبر: 982909
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
فرمانده انتظامی مرند از شناسایی و دستگیری ۵ نفر سارق و مالخر حرفه ای سیم کابل برق، خودرو و داخل خودرو ، موتور سیکلت با ۷۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کاظم دهقانی  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت سیم برق ، خودرو و داخل خودرو در حوزه این شهرستان، مأموران پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی و اخذ نیابت قضائی سرانجام پس از چندین روز تلاش شبانه روزی موفق شدند اعضای اصلی این باند را شناسایی و طی چند عملیات موفق پلیسی ۳  سارق حرفه ای و ۲ مالخر را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی مرند گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی های اولیه به ۲۰ فقره سرقت خودرو، ۱۰فقره سرقت موتور سیکلت و ۴۰ فقره سرقت سیم کابل ،لوازم داخل خودرو و غیره اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم در برابر مجرمان از حضور مقتدرانه پلیس هم کارآمدتر است و به همین دلیل لازم است شهروندان اقدامات پیشگیرانه را به کار بندند و در صورت مشاهده هرگونه جرم از جمله سرقت، با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند تا  نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر