کد خبر: 974621
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
نگهداری احشام در شهر بناب!
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه در عرض سال‌جاری کمیسیون ماده 55 شهرداری تشکیل نشده است؛ گفت: متأسفانه در برخی محلات شهرستان مردم همچنان به نگهداری احشام مبادرت می‌کنند و شهرداری در خصوص جمع‌آوری آنها اقدامی نکرده است.

علی نیّرپور  در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده شهرستان بناب که با حضور علی پورشکوهی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان‌شرقی تشکیل یافته بود، با اشاره به اینکه فعالیت‌های باراندازهای انگور در شهرستان آلودگی بهداشتی ایجاد می‌کنند و باید از سال آینده در این خصوص اقدام اساسی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات فاضلاب سلامت و بهداشت ساکنان محله کوی پاسگاه را تهدید می‌کند؛ تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان بناب در بحث تصفیه فاضلاب مشکل جدی داریم و دفع فاضلاب در این شهرستان نزدیک به صفر است و بالای 90 درصد فاضلاب تولیدی بدون تصفیه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب همچنین آبیاری قسمتی از مزارع شهرستان به وسیله فاضلاب را به میدان مین تشبیه کرد و گفت: سلامت شهروندان در این خصوص تهدید می‌شود.

نیّرپور با تأکید بر اینکه شرایط خروجی فاضلاب شهر بناب با مشکل 100 درصد مواجه است؛ خاطرنشان ساخت: مسوولان امر باید چاره‌ای اساسی در این خصوص بیندیشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر