کد خبر: 959709
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرمانده انتظامی زابل دیشب مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، گفت: ضارب ساعتی پس از حادثه دستگیر و پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در اجرای حکم دستگیری فردی شرور و سابقه دار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: با نزدیک شدن ماموران انتظامی به محل مخفیگاه این فرد شرور، متهم با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودرو تیراندازی که سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ناحیه پهلو مجروح و بلافاصله به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این گزارش حاکی است، اقدامات درمانی بر روی سرهنگ ثمره حسینی صورت گرفته و وضعیت عمومی وی رضایت بخش می‌باشد.

وی تصریح کرد: ضارب ساعتی پس از این حادثه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲ قبضه سلاح کلاش، ۸ تیغه خشاب حاوی ۲۳۴ فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه ۱۸۰ عدد فشنگ شکاری و ۱۶۵ عدد پوکه فشنگ شکاری، ۲ عدد فشنگ پر کن اسلحه شکاری، یک عدد شوکر، ۲ عدد سینه خشاب کلاش، یک عدد سینه خشاب اسلحه شکاری و یک قبضه شمشیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: متهم پس از بازجوئی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

مدیر بخش داخلی بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز در این باره اظهار کرد: حال عمومی سرهنگ ثمره رضایت بخش است و با دارو‌های درمانی پس از عمل جراحی سطح هوشیاری پایین نگه داشته شده است.

هادی ارباب افزود: شب گذشته پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله ۴ جراح متخصص عمل وی را بر عهده داشتند که خوشبختانه این عمل موفقیت آمیز بوده است.

ارباب خاطرنشان کرد: در این عمل جراحی یک گلوله از بدن فرمانده انتظامی زابل خارج شده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار