کد خبر: 957905
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان:
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: ادامه خیابان جلوان به سمت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به طول یک کیلومتر که به دلیل خطرآفرینی زیاد به جاده مرگ شهرت دارد، با دستور استاندار اصفهان به اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، به زودی ساماندهی و ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علی شمسی با اشاره به بازدید اخير استاندار اصفهان از پروژه های عمرانی سطح منطقه 14 شهر اصفهان، اظهار کرد: یکی از پروژه های مورد بازدید استاندار، ادامه احداث خیابان جلوان بود که برای احداث آن نیاز به تعامل بیشتر اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان داشتیم.

وی ادامه داد: طی بازدید استاندار اصفهان و تماس با مدیرکل راه و شهرسازی استان در ارتباط با پروژه ساخت ادامه خیابان جلوان، دستور تسریع ساخت این خیابان صادر شد و قرار شد شهرداری منطقه 14 نسبت به آزادسازی زمین های مورد نیاز اقدام کند.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان افزود: بخشی از خیابان جلوان به طول 400 متر که در محدوده شهری شهرداری اصفهان واقع شده بود سال گذشته به بهره برداری رسید اما بخشی از آن که برای رسیدن به جاده فرودگاه در نظر گرفته شده است، به دلیل خروج از محدوده شهرداری، نیاز به همکاری بیشتر اداره کل راه و شهرسازی داشت.

امنیت تردد در جاده جلوان برای شهروندان و رانندگان افزایش می یابد

وی تصریح کرد: این مسیر حدود یک کیلومتر طول و 36 متر عرض دارد که با دستور چند روز گذشته استاندار، عملیات آزادسازی زمین های آن که دارای کاربری کشاورزی است، به زودی آغاز خواهد شد. در این زمینه نیاز به توافق شهرداری با کشاورزان داریم که درصدد هستیم تا پایان سال جاری و یا تا سه ماهه اول سال آینده، این بخش از جاده جلوان نیز تکمیل شود.

شمسی افزود: آزادسازی زمین های در مسیر پروژه از محل بودجه منطقه 14 صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بخش از جاده جلوان باریک و بدون شانه است و تردد خودروهای باری سنگین باعث ایجاد خطرات برای رانندگان و نیز ساکنان شهرک 800 واحدی شده است، اظهار کرد: با احداث ادامه جاده جلوان به سمت فرودگاه شهید بهشتی، ترافیک در منطقه کاهش و امنیت تردد برای شهروندان افزایش می یابد.

مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان بیان کرد: این جاده هم اکنون در میان شهروندان به جاده مرگ شهرت دارد؛ از همین رو شهرداری درصدد احداث ادامه این خیابان برای تامین امنیت جانی ساکنان منطقه 14 است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار