کد خبر: 957811
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
پرداخت ۱۰۰ درصدی حقوق، عیدی و مزایای کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، مستمری بگیران و طرح رتبه بندی معلمان در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی مصوب شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل و موضوعات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تعدیلات لازم در منابع درآمدی و اعتبارات هزینه‌ای بودجه سال ۱۳۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس مصوبه سران قوا در این جلسه مقرر شد هزینه‌های ضروری شامل: پرداخت حقوق و مزایای مستمر کارکنان کشوری و لشکری، حق الزحمه نیرو‌های شرکتی و کارکنان طرح بیمه سلامت و بیمه‌های اجتماعی، مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، مستمری ایثارگران و خانواده شهدا، بازپرداخت اصل و سود اوراق مالی اسلامی، عیدی کارکنان لشکری و کشوری، اجرای طرح رتبه بندی معلمان، تامین حقوق و عیدی و همسان سازی حقوق بازنشستگان، تامین اعتبار کاهش آسیب‌های اجتماعی وبرخی موارد ضروری دیگر به هیچ وجه تحت تاثیر نوسانات اقتصادی قرار نگرفته و ۱۰۰ درصد تخصیص یابد.

در این نشست راه‌های جدید افزایش درآمد و صرفه جویی در بودجه نیز بررسی شد. همچنین مقرر شد که در جلسه آینده، اصلاح ساختار بودجه سالانه در دستور کار شورا قرار گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
عجبببب... صد در صد حقوق ها اضافه میشوند!!!!!!؟؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار