کد خبر: 957754
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد 1039انشعاب گاز رایگان به جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی در سطح استان طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت استان اصفهان، سید مصطفی علوی، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، تعداد1039 انشعاب گاز درسال گذشته، به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی،  مساجد و اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی، با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: سال گذشته، تعداد 413 انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده ای شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای 25درصد  با هزینه ی بخشودگی 939میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند، می توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به شرکت گاز در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

مهندس علوی، گفت: در سال گذشته 233مددجوی کمیته امداد و306 مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه ای این انشعابات بالغ بریک میلیارد و 137میلیون ریال شده است.

وی، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها و اماکن مذهبی با هزینه 726میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار