کد خبر: 956951
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
نماز جمعه دشمن شکن اصفهان همزمان با روز قدسِ؛
مسئول ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: آخرین نماز جمعه این شهر در ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس به امامت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین سید حسین هاشمی در خصوص برپایی نمازجمعه اصفهان همزمان با روز قدس اظهار داشت: به دلیل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در میدان امام (ره) اصفهان، پس از برگزاری جلسات متعدد و موافقت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان مقرر شد نماز جمعه این هفته اصفهان در میدان امام این شهر اقامه شود. 

وی بیان داشت : این تصمیم برای رفاه حال نمازگزاران شرکت کننده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اتخاذ شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت :براساس اعلام ستاد نماز جمعه اصفهان درصورتی که برخی مناسبت های ملی و مذهبی مصادف با روز جمعه باشد، نماز جمعه این شهر به جای مصلا در میدان یا مسجد امام (ره) برگزار می شود.

شایان ذکر است عملیات اجرایی پروژه ساخت مصلی بزرگ کلانشهر اصفهان از سال 1374 با هدف اقامه نماز جمعه و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جنوب این کلانشهر آغاز شد و عملیات تکمیلی آن  در دولت یازدهم مورد توجه جدی مسئولان استان قرار گرفت و با تغییر و اصلاح برخی طرح های آن، این عملیات شدت یافت و  شبستان این مصلا، 21 خرداد 95 پس از 20 سال انتظار مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار