کد خبر: 956746
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دشمنان باید بدانند مسائل کشورایران به خودش مربوط می‌شود و به هیچ بیگانه‌ای اجازه نمی‌دهیم برای کشور تصمیم گیری کند. با حضور خودمان برائت از دشمن را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در تاریخ به هیچ شخصیتی به اندازه امیرالمومنین(ع) پرداخته نشده است و در این خصوص کتاب نوشته نشده، ایشان مسئولیت حکومت را در مملکت اسلامی پذیرفت و حرکت‌ها، صحبت‌ها و سیره ای که از خود به جای گذاشتند چراغ راه بشریت شده است و ماباید این جایگاه و سیره را به مرحله عمل گذاشت.

فتح اله معین گفت: مدیریت شهری اصفهان برای مراسم احیا و شب زنده داری در شب های قدر، برنامه ریزی‌هایی انجام داده است. استقبالی که مردم در این شب ها از مراکز و برنامه های احیا داشتند نشان می دهد مردم با عمق وجودشان اعتقاد ویژه به ائمه اطهار(ع) دارند و برای شهادت امیرالمومنین(ع) جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.

وی تصریح کرد: در جمعه پایانی ماه رمضان روز جهانی قدس را پیش رو داریم که بنا به فرموده امام (ره) این روز با شکوه برگزار می‌شود و امسال با وضعیت ویژه‌ای که به وجود آوردند و اظهاراتی که لیاقت خودشان است عنوان می کنند و تهدیداتی که می کنند خودشان متوجه می شوند، این تهدیدات بزرگتر از خودشان است. دشمنان باید بدانند مسائل کشور به خودمان مربوط می شود و به هیچ بیگانه‌ای اجازه نمی دهیم برای کشور تصمیم گیری کند. با حضور خودمان برائت از دشمن را اعلام خواهیم کرد.

معین خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز قبله اول مسلمین زیر فشار رژیم صهیونیستی است و باید برای آزادسازی آن تلاش کنیم و کودک کشی‌هایی این رژیم را خاتمه بخشید به همین دلیل باید بیش از پیش به شرکت در راهپیمایی روز قدس مصر باشیم. ما تا آزادی کامل قبله اول مسلمین بر خواسته‌های خود پافشاری می‌کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار