کد خبر: 955901
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درباره خانمی که در فیلم تصادف پورشه و پراید منتشر شده است گفته: «این خانم خواهر راننده پورشه بوده است که در رابطه با برخورد با وی منتظر دستور قضایی هستیم.»
سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ تصادف یک پورشه با پراید در خیابان کارگر منجر به مرگ راننده پراید شد.  انتشار تصاویری از این حادثه و اظهارات مالکان خودرو در صحنه تصادف در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید و واکنش کاربران را به دنبال داشت.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی توسط راننده پورشه اعلام کردند.

محمدرضا خدادوست،  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درباره این حادثه اظهار داشت: «پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دوردور کردن و کورس گذاشتن در خیابان‌ها نظم جامعه را به هم بریزند.»

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که پرونده راننده خاطی تحویل مراجع قضایی شده، گفت: «پسر جوان که گواهینامه نیز نداشته روز گذشته دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.»

خدادوست گفت: «خانمی که در فیلم حضور دارد خواهر راننده بوده و در رابطه با برخورد با وی منتظر دستور قضایی هستیم.»
 
راننده پورشه اصفهان با آن خانم، خواهر برادر بودند
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عبدالحمید هادیان جزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
1
6
با سلام و درود . من نمیدانم آن خانم دختر کیست . اما ای کاش من جای پدر و مادر آن خانم و آقای ماجرا بودم و خودم آنها را به اشد مجازات می رساندم که اینهمه به جامعه بشریت بی احترامی نشود . و درس عبرتی برای دیکران باشد . به امید آن چنان روزی ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
1
7
این بچه پول دار ها باید بشینن سر جاشون من سه ماه پیش یه ماشین سراتو جلویی چشم هام از روی دوست بیست سالم ردشد و فرار کرد که موجب فوت دوستم شد
آرزو
|
United States
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
0
1
متاسفم برای این خواهر و برادر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار