کد خبر: 955808
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه هیئت رئیسه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت را تشریح کرد.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری جلسه هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: جلسه مذکور ظهر یک شنبه ۲۹ اردیبهشت با محوریت اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به‌علاوه افزایش ۱۰ درصدی برای کارمندان دولت بود.
وی با بیان اینکه در روند اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان دولت مسائلی پیش آمده بود، افزود: در این جلسه پس از ارزیابی و استماع نظر اعضای هیئت رئیسه بر اجرای مصوبه مجلس مبنی بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی به‌علاوه ۱۰ درصد تأکید شد و به‌عبارتی مجلس بر مصوبه خود مُصر است.
عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که اگر دیوان محاسبات و دولت درباره اجرای این مصوبه نقطه نظری دارند در اسرع وقت در جلسه‌ای با حضور دیوان محاسبات، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و همچنین سازمان برنامه و بودجه مطرح کنند تا مصوبه مجلس اجرایی و عملیاتی شود.
یوسف‌نژاد تأکید کرد: در جلسه مذکور مقرر شد در صورتی که ایراد و اشکالی در خصوص اجرای مصوبه مجلس وجود داشته باشد با نظر اعضای جلسه با محوریت افزایش ۴۰۰ هزار تومان به‌علاوه ۱۰ درصد برطرف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار