کد خبر: 955568
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
فرنگی‌کاران منتخب کادر فنی برای ادامه تمرینات آماده سازی خود تا حضور در رقابت‌های جهانی در دو گروه به اردوی تیم ملی باز می‌گردند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اعلام این مطلب به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه ریزی‌های کادر فنی و با توجه به تورنمنت‌های تدارکاتی پیش رو، مقرر شد فرنگی کاران اعزامی به تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان از امروز شنبه در اردو حضور یابند. حضور زودهنگام این نفرات نیز به آن دلیل است که تورنمنت مذکور طی روز‌های ۴ و ۵ خردادماه در شهر آلماتی برگزار می‌شود و مسافران قزاقستان باید آمادگی نسبی و خوبی تا زمان اعزام به این تورنمنت داشته باشند.

وی تصریح کرد: گروه بعدی از فرنگی کاران نیز باید از روز ۳۰ اردیبهشت ماه در خانه کشتی حضور یابند و تمرینات خود را آغاز کنند. این اردو طبق برنامه تا روز ۹ خرداد ماه ادامه دارد و بچه‌ها تمرینات متفاوتی را نسبت به اردو‌های قبلی در دستور کار خواهند داشت.

جعفری به یک تورنمنت تدارکاتی دیگر تا قبل از رقابت‌های جهانی نیز اشاره کرد و گفت: کادر فنی در نظر دارد تیمی منتخب از فرنگی کاران اردونشین را تا قبل از رقابت‌های جهانی در یک میدان بین المللی محک بزند. بر این اساس قرار است تیم منتخب کشتی فرنگی اواخر تیرماه راهی تورنمنت بین المللی پیتلاسینسکی لهستان شود که حضور در این مسابقات اهمیت فراوانی برای کادر فنی و نفرات اعزامی خواهد داشت.

به گفته سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ترکیب تیم منتخب کشورمان برای حضور در تورنمنت تورلیخانوف قزاقستان به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی

۶۷ کیلوگرم: محمدجواد رضایی

۷۷ کیلوگرم: پژمان پشتام و پیام بویری

۸۷ کیلوگرم: یوسف قادریان، رامین طاهری، مهدی فلاح و محمدهادی ساروی

۹۷ کیلوگرم: محمد یگانه و آرمان علیزاده

۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

سرمربی: محمد بنا

مربیان: ایرج اسفندیاری فر و رسول جزینی

داور: محمود مدبر
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار