کد خبر: 954901
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: طرح دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز را روز یکشنبه در صحن شورا ارابه خواهم داد.

غلامحسین مسعودی ریحان اظهار داشت: بازار تبریز  هویت فرهنگی و اقتصادی تبریز و آذربایجان است و محافظت و صیانت از این میراث فرهنگی جهانی وظیفه ی همه شهروندان و مسئولین است.

وی ادامه داد: آتش سوزی در بازار تبریز متاسفانه امری است که به کرات در سالهای اخیر اتفاق افتاده ولی هنوز اقدام اساسی از طرف دستگاههای ذیربط برای مقابله و پیشگیری اتخاذ نشده است.

مسعودی‌ریحان با بیان اینکه تسکین آلام اصناف صدمه دیده و جبران خسارت های مادی آنها در راس برنامه‌های  شورا خواهد بود خاطر نشان کرد: سکوت و بی توجهی رسانه های پایتخت و  عدم پوشش رسانه ای مناسب از صدا و سیما در رابطه با این فاجعه تاسف آور بود.

وی همچنین گفت: ای کاش برای بعضی ها بازار تبریز  به اندازه کلیسای نوتردام اهمیت داشت.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز همچنین اذعان کرد: در نخستین جلسه بعدی رسمی شورا طرحی دوفوریتی در خصوص استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در بازار تبریز و  اختصاص بودجه برای مرمت بازار تبریز مطابق با شان و جایگاه جهانی این بازار ارائه خواهم داد.

وی گفت: بازار  تبریز میراث بجای مانده از گذشتگان و امانتی برای آیندگان است و  باید از آن محافظت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر