کد خبر: 954323
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر:
جلسه هم اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با حضور مهندس حدیدی مدیر مرکز رشد شهرک علمی تحقیقاتی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر در این جلسه با بر شمردن ظرفيت های موجود  اين دانشگاه و تاکید بر تسهیل و ایجاد امکانات در خصوص فعالیتهای دانش بنیان و شکوفائی استعدادهای دانشجویان و اساتید، مراکز رشد را متولی این حرکت دانست.

دكتر پيمان داوري، راه اندازی و گسترش هسته های فناور را از  جمله راهبرهاي واحد خميني شهر اعلام كرد و گفت:  هدف از راه اندازی و گسترش هسته های فناور، ایجاد محیطی پویا و مولد علم است.

وي ضمن تاکید بر نقش مهم شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در ایجاد فضای کسب و کار،  و

تجاری¬سازی محصولات، پایداری این موفقیت را ناشی از همکاری های مناسب این نهاد با دانشگاه عنوان كردو افزود: توانمندسازی دانشگاه¬ها را نیز ناشی از توسعه اینگونه همکاری هاست.

رييس واحد خميني شهر به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به عنوان دانشگاه مبتکران و مخترعان و دستاوردهای به دست آمده از آن اشاره كرد وتاسیس مرکز بين المللي تحقيقات و مطالعات سنگهای ساختمانی را گام مهمی در توسعه این صنعت برشمرد.

مهندس حدیدی مدیر مرکز رشد شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از تاسیس مرکز بين المللي تحقيقات و مطالعات سنگهاي ساختماني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد خميني شهر، آمادگی اين شهرک را برای همکاری مشترک به منظور گسترش فعالیت های دانش بنیان ، اعلام كرد.

وي شهرک علمی و تحقیقاتی را شریک در ریسک هسته های فناور دانست و توسعه آن را به یمن توجه به توسعه کارآفرینی و کارهای نوآورانه عنوان كرد. وي افزود:  ایجاد ارتباطات و شبکه تبادل اطلاعات و خدمات در شهرک علمی و تحقیقاتی که بر اساس اعتماد متقابل پایه¬گذاری شده ، از عوامل موفقیت شهرک مي باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار