کد خبر: 954109
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سرویس ایران جوان آنلاین: چهار پروژه بیمارستانی در استان گلستان با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود و تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر این قرار است وزارت بهداشت تجهیز این بیمارستان‌ها را از محل منابع یک درصدی که در اختیار دارد، انجام دهد.
محمدولی روزبهان افزود: بیمارستان‌های جدید در رامیان، گالیکش، آزادشهر و بیمارستان جایگزین ۵ آذر گرگان تصویب شده و مقدمات اجرایی آن در حال آماده شدن است. این بیمارستان‌ها تا دو سال آینده احداث خواهد شد. وی در بخش دیگر سخنانش به وضعیت بندرخشک به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی استان برای رسیدن به توسعه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ناهماهنگی‌هایی بین راه‌آهن و برخی از بخش‌ها وجود دارد که سبب کندی کار شده است. جلسه‌های زیادی با وزارت راه و راه‌آهن جمهوری اسلامی برگزار شده است تا این موانع برطرف و اراضی به سرمایه‌گذاران واگذار شود.
روزبهان افزود: یکی از مشکلات دیگر در مسیر ریلی اینچه برون به آسیای میانه، مباحثی است که با طرف ترکمنستانی درباره پل مشترک مرزی وجود دارد. با توجه به شرایط تحریم برای پرداخت این پول به مشکل برخوردیم و هنوز این مسئله به نتیجه نرسیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار