کد خبر: 954015
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
مردم در آگهی های سایت دیوار وشیپور بیشتر دقت کنند؛
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 کلاهبردار که افرادی که قصد فروش اموالشان را داشتند در سایت دیوار شناسایی و با ارائه چک جعلی مبلغ 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبرداد .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سرهنگ سعيد سليميان اظهار داشت: در پي شکايت افرادی مبنی بر اینکه کالاهای خود را در سایت دیوار برای فروش آگهی کرده بودند و 2 نفر تحت عنوان خریدار با آنها تماس و با ارائه چک جعلی کالاها را خرید می کردند ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این افراد با مالک کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه ، لوازم خانگی و دیگر لوازم را که در سایت دیوار برای فروش آگهی شده بودند تماس و با ارائه چک جعلی از آنان کلاهبرداری می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی هر 2 کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند که با ارائه مستندات پلیس به 3 میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمیان ادامه داد: در رابطه با این پرونده تعداد 23 مالباخته در استان اصفهان و 2 استان همجوار شناسایی شدند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان به همشهريان توصيه کردند: حتی الامکان معامله های خود را به صورت نقدی انجام دهید و قبل از قبول چک به بانک مراجعه و از اصالت آن مطمئن شوید و در صورت برخورد با اینگونه افراد بلافاصله با سامانه 110 پلیس تماس و موضوع را اطلاع دهید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار