کد خبر: 953728
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
امام جمعه موقت اصفهان :
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فعالیت خوب ناجا گفت : باید نیروی انتظامی، بدون رعایت هیچ خط قرمزی در برابر واردات و صادرات غیر قانونی ایستادگی و مقاومت کند

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، امام جمعه موقت اصفهان درخطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت:: فضای مجازی در زندگی امروز مردم گسترش بسیاری داشته که البته این موضوع برای مردم منافع زیادی هم به همراه داشته است.

حجت الاسلام سید مجتبی میردامادیابراز نمود : البته فضای مجازی علاوه بر این منافع خطرات زیادی را نیز به همراه داشته که در این خصوص وظیفه نیروی انتظامی است مقابله کند چنانچه مقام معظم رهبری نیز در این حوزه انتظار دارند و باید یک حرکت تندتر و قوی‌تر داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: باید نیروی انتظامی، بدون رعایت هیچ خط قرمزی در برابر واردات و صادرات غیر قانونی ایستادگی و مقاومت کند.

حجت الاسلام میردامادی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰ بیان کرد: برخی می‌خواهند برای آمریکا و انگلیس سرباز تربیت کنند و تفکر دانش آموزان ما را غربی کنند.

امام جمعه موقت اصفهان: در این حوزه معلمان وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات ایجاد شده در سپاه پاسداران بیان داشت: در زمان سرلشکر جعفری اقدامات مهمی در سپاه پاسداران تحقق یافته اما امروز مقام معظم رهبری شخصی را انتخاب کرده‌اند که به شدت از رژیم منحوص صهیونیست انزجار دارد.

می‌خواهد رهبر معظم انقلاب را ملاقات کند گفت: این افراد باید به صحبت‌های گذشته ترامپ توجه داشته باشند و آمریکا از ما جز ذلت و خواری چیز دیگری نخواسته است.

وی درپایان تصریح کرد: بهتراست در برابر مشکلات کنونی صبر داشته باشیم و برای رضای خدا با اقتصاد مقاومتی شرایط را بگذرانیم، چرا که پیروزی نزدیک است و نباید به این جنایتکاران دل بست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار