کد خبر: 952588
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
در ادامه برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش، مراسم تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل کانون بازنشستگان آجا برگزار شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این مراسم با حضور مهندس شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی محبی راد، رئیس کانون بازنشستگان ارتش و جمعی از نام آوران و قهرمانان ورزشی ارتش برگزار شد.
در این مراسم، مهندس شهنازی از زحمات و تلاش‌های قهرمانان و پیشکسوتان عرصه ورزش در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و افزود: ارتش یکی از نهاد‌های موثر در زمینه رشد و ارتقای ورزش پهلوانی و قهرمانی بوده و قدم‌های مهمی تاکنون در این راستا در سطح یکان‌ها و نیرو‌های تابعه ارتش برداشته شده است که امیدواریم این روند با تلاش‌های سازمان تربیت بدنی ارتش همچنان ادامه و ارتقاء یابد.
در پایان این مراسم از تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان حوزه ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار چند تن از نام آوران و عنوان داران جهان و المپیک تجلیل به عمل آمد و لوح‌های یادبودی هم از طرف سازمان تربیت بدنی ارتش به دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس کانون بازنشستگان ارتش اهداء شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار