کد خبر: 952510
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
پایگاه خبری بیزینس اینسایدر به توضیحاتی درباره زندگی شخصی همسر سابق پوتین پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
جوان‌ آنلاین: اطلاعات بسیار اندکی درباره زندگی خانواده رئیس جمهور روسیه وجود دارد، به خصوص همسر سابق او لیودمیلا اوکریتنایا که با پوتین اوایل دهه ۸۰ آشنا شد.

اوکریتنایا مهماندار هواپیمایی ایرفلوت بود، بنا بر اعلام بیزینس اینسایدر او زبان‌های فرانسه، اسپانیایی و آلمانی رو به خوبی صحبت می‌کند، آن‌ها در سال ۱۹۸۳ ازدواج کردند. در دهه نود پوتین کار برای دولت را آغاز کرد و این زن به ناچار از رویا‌های خود به خاطر بلندپروازی‌های پوتین دست کشید.

بد نیست بدانید که لیودمیلا هیچ وقت از پذیرفتن مسئولیت به عنوان بانوی اول روسیه خشنود نبود، زیرا هیچ علاقه‌ای به سرشناس بودن نداشت. او به پوتین گفت: چیزی از عمر زندگی مشترک ما باقی نمانده و علتش هم این است که ما آن قدر که باید، همدیگر را نمی‌بینیم. در نهایت در سال ۲۰۱۳ این زوج رسماً از هم جدا شدند.

پس از آن لیودمیلا در سکوت خبری زندگی پنهانی خود را گذراند تا اینکه یکباره در سال ۲۰۱۶ ازدواج مجدد او با مردی به نام آرتور اوکرتنی رسانه‌ای شد. ناگفته نماند که این مرد ۲۰ سال از او کوچکتر بود. گفتنی است آن‌ها ویلایی به قیمت ۷٫۴۶ میلیون دلار در فرانسه خریداری کردند و در آنجا زندگی آرام خود را سپری می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار