کد خبر: 951889
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
روزنامه اصلاح طلب آرمان که همچنان به احیای جسم و روح برجام بدفرجام امیدوار است، از احتمال بازگشت امریکا به برجام درصورت پیروزی دموکرات‌ها خبر داده و درعین حال نوشته: این بازگشت البته بدون دریافت امتیاز از ایران ممکن نخواهد بود.
روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «دموکرات‌ها برنده شوند؛ امریکا به برجام برمی گردد» نوشت: «در حال حاضر کمیته ملی حزب دموکرات، بازگشت به برجام و برخی دیگر از توافق‌های بین‌المللی را که دولت ترامپ به‌طور یکجانبه از آن‌ها خارج شده، تصویب کرده است ولی من معتقدم دموکرات‌ها نیز این کار را بدون دریافت امتیاز انجام نخواهند داد. آن‌ها از ایران خواهند خواست تا در خصوص موضوعات دیگری نظیر مسئله موشکی، مسائل منطقه‌ای و رژیم صهیونیستی بر سر میز مذاکره بنشیند و اقداماتی در جهت منافع ایالات متحده انجام دهد تا واشنگتن به برجام بازگردد.» دلخوشی‌های کاذب این روزنامه درحالی است که در نخستین روز اجرای برجام- دی ماه ۹۴- و در مقطعی که اصلاح‌طلبان و برخی دولتمردان تأکید داشتند که «تحریم‌ها به تاریخ پیوست»، دولت اوباما با تصویب تحریم‌های ضدایرانی، نقض برجام را کلید زد. پس از آن، سریال نقض برجام توسط دولت اوباما با غارت ۲ میلیارد دلاری اموال ایران، تمدید قانون تحریمی آیسا، تصویب قانون محدودیت ویزا، تصویب بیش از ۸۰ طرح ضدایرانی در کنگره امریکا و پابرجا ماندن تحریم سوئیفت و…ادامه یافت. با وجود این اصلاح‌طلبان همچنان رؤیای بازگشت دموکرات‌ها را در سر می‌پرورانند و البته اذعان دارند که در صورت بازگشت دموکرات‌ها به برجام نیز باید همچنان در حوزه موشکی و منطقه‌ای و... امتیاز بدهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر دشمنان زورگو، تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی و ارتباط با کشورهای غیر مستکبر است.
ستاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
برخی اصلاح طلبان دنبال خلع سلاح و تسلیم ایراننند بعد خودشان براحتی به غرب پناهتده بشن.
ناشناس
|
France
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
عجبببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار