کد خبر: 951487
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
عضو شورای اسلامی شهرستان اصفهان:
وزارت نیرو برای حق آبه نداشته خود دست به تصمیم‌گیری زده است که ایجاد سد‌های خاکی، اقدامات آبخیزداری و صدور مجوز برای برداشت‌های بیش از حد از جمله این موارد است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، پورمحمد شریعتی‌نیا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان این هفته اظهار داشت: بارش‌ها اخیر که تا میزان دو متر در بالادست سد زاینده‌رود اتفاق افتاد به گفته کارشناسان می‌توانست حجم بالایی از آب را پشت سد زاینده‌رود جمع کند و این در حالی است که طبق آخرین آمار ارائه شده درباره میزان حجم آب سد زاینده‌رود ۴۶۷ میلیون متر مکعب و ورودی آن ۱۶۷ متر مکعب بر ثانیه است.
وی با بیان اینکه انتصاب مدیران توانمند باعث تقویت استان خواهد شد، ادامه داد: وزارت نیرو برای حق آبه نداشته خود دست به تصمیم‌گیری زده است که ایجاد سدهای خاکی، اقدامات آبخیزداری و صدور مجوز برای برداشت‌های بیش از حد از جمله این موارد است.
شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لازم است خسارت‌های وارده پرداخت شده و با پیگیری‌های جدی‌تر حق آبه شهرداری اصفهان، کشاورزان و محیط زیست شهرستان اصفهان تأمین شود.
وی اضافه کرد: فرمانداری گاهی بدون دلیل بر روی مصوبات شورای شهر اعتراض می‌گذارد که این اقدام ضمن گرفتن وقت شورا، وقت فرماندارها را هم می‌گیرد که نیاز است استاندار در این حوزه وارد شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار