کد خبر: 951350
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور ارتقای ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات، نقاط حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شناسایی شده است.

علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل به نمین اظهار داشت: به منظور ارتقای ایمنی محورها و کاهش تصادفات، نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل شناسایی وبرای رفع و اصلاح این نقاط اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیش از این 105 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده بود که با همکاری پلیس راه بخش عمده اصلاح شد و هم اکنون 20 مورد باقی‌مانده است و اخیرا نیز 25 نقطه حادثه‌خیز دیگر شناسایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: اصلاح نقاط با همکاری پلیس راه استان عملیاتی شده و به منظور تداوم آن منتظریم تائیدیه اصلاح نقاط شناسایی شده جدید از سازمان مرکزی ابلاغ شود.

رحمتی گفت: هر چند در برخی محورها ضروری است نسبت به بهسازی جاده‌ها اقدام شود اما بررسی تصادفات رانندگی نشان می‌دهد، دقت و مراقبت خود رانندگان نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد که با توجه به این مهم باید در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام و فرهنگسازی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به موازات کاهش نقاط حادثه‌خیز بحث آموزش و اطلاع‌رسانی نیز دنبال می‌شود تا بتوان تعداد تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی را در محورهای مواصلاتی استان کاهش داد و شاهد سفری ایمن در جاده‌های استان بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر