کد خبر: 951293
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
نماینده مردم تبریز در مجلس:
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: آمریکا قدرت تحمل و هضم محبوبیت سپاه پاسداران در منطقه را نداشت.

محمداسماعیل سعیدی، به اقدام غیرقانونی ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اشاره کرد و اظهار داشت: موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و فراتر از آن یک حقیقت انکار ناپذیر است.

وی افزود: قلوب مردم کشورهای منطقه با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این هم در کشورهایی مثل سوریه و عراق کاملاً مشهود است و از همه مهم‌تر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کشورها برای سرنگون کردن گروه‌های تروریستی واضح و بی‌بدیل بوده است.

نماینده مردم تبریز به نقش بی‌بدیل سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست‌ها در کشورهای منطقه اشاره و تصریح کرد: گروه‌های تکفیری که اوایل دهه ۸۰ از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی برای فتنه آفرینی در منطقه خاورمیانه به‌وجود آمده‌اند و البته آتش فتنه با وجود گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه شعله‌ور شده بود که با رشادت‌های سپاه پاسداران خاموش شده است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در ادامه افزود: بنابراین ملت‌های منطقه هم این فتنه آفرینی که آمریکا و اسرائیل گرداننده آن هستند را مشاهده می‌کنند و هم اینکه مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای مقابله و مبارزه با این گروه‌های تروریستی مشاهده کردند و از این آمریکا قدرت تحمل و هضم این موضوع را نداشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: ترامپ در نشستی مطرح کرده بود که ۷ تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کرده است تا این منطقه را برای اسرائیل و اهداف بلند مدت خود امن کند اما نتوانستند این کار را انجام دهند؛ چرا که با رشادت‌های سپاه پاسداران در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می‌زند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا اشاره و تاکید کرد: وقتی که ترامپ با آن هزینه‌های هنگفتی که برای وجود دائمی خود در منطقه خاورمیانه کرده بود، هیچ دستاوردی نصیبش نشده است؛ از این رو این عمق کینه خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران به نمایش گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر