کد خبر: 951285
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
۱۲۰ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه محروم بشاگرد به همت گروه جهادی شهید شاطری و همکاری کمیته امداد استان اصفهان با سفر به استان مورد جراحی چشم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در منطقه محروم بشاگرد به همت گروه جهادی شهید شاطری و همکاری کمیته امداد با اعزام به استان اصفهان در بیمارستان تخصصی فیض از ناحیه چشم مورد عمل جراحی قرار گرفتند.
متین پور بابیان اینکه این مددجویان از بیست و یکم تا بیست و پنجم فروردین‌ماه مهمان کمیته امداد اصفهان هستند، گفت: اسکان، پذیرایی و رفت و آمد این بیماران نیازمند و همراهانشان در طول درمان به عهده این نهاد است.
وی ارائه خدمات جراحی چشم به این مددجویان را به همت والای اعضای گروه جهادی شهید شاطری وابسته دانست و گفت: هزینه‌های مربوط به بستری نیز توسط خیریه چشم‌پزشکی بیمارستان فیض پرداخت می‌شود و بر این اساس و با همکاری سه‌جانبه کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیریه درمانی بیمارستان؛ این نیازمندان تمام مراحل درمان و اقامت خود را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای طی می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بشاگرد را منطقه‌ای بسیار محروم توصیف کرد و گفت: خیران، نیکوکاران و گروهای جهادی اصفهانی همواره به کمیته امداد برای ارائه خدمات مناسب به مددجویان ساکن در این منطقه کمک کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار