کد خبر: 951012
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
مدیرعامل مجتمع مس آذربایجان:
مدیرعامل مجتمع مس آذربایجان از دستور تشکیل ستاد هماهنگی کمک به سیل‌زدگان خبرداد.

رضا شریفی ، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته شرکت مس آذربایجان با اشاره به وقوع سیل و نیاز مبرم به کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده و تأکیدات آقای بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران مبنی بر تلاش برای کمک به این عزیزان، مقرر شد ستاد هماهنگی کمک به سیل‌زدگان مجتمع مس سونگون به سرعت تشکیل شود و با هماهنگی استانداری استان آذربایجان‌شرقی تعجیلاً اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمد.

وی گفت: در این جلسه ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل‌زده تاکید شد، وظیفه ماست که همچون زلزله ارسباران به کمک این عزیزان بشتابیم و هر چه از دستمان برمی‌آید در جهت جبران خسارات وارده به مرحله عمل بیاوریم.

مدیر مجتمع مس آذربایجان با اشاره به تأکیدات بنی‌اسدی‌راد مدیر شرکت مس ایران در بحث سیل و ضرورت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ابراز داشت: در جهت تسریع در این امر ضروری است ستاد هماهنگی در این خصوص تشکیل شود و مسائل مربوطه و اقدامات لازم را با هماهنگی استانداری استان آذربایجان‌شرقی انجام دهد.

وی در ادامه با معرفی افراد ستاد متذکر شد که باید توجه داشت که اقدامات لازم باید فوری انجام گیرد، چون زمان در این بین، مهم‌ترین فاکتور برای اثربخشی اقدامات به شمار می‌آید.

شریفی تاکید کرد: بعد از اتمام جلسه تولید و با توجه به تأکیدات لازم، جلسه اول ستاد هماهنگی کمک به سیل‌زدگان مجتمع تشکیل و راهکارهای لازم در جهت نحوه کمک‌رسانی و راه‌های شتاب بخشیدن به اقدامات بررسی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر