کد خبر: 950201
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شعار سال یعنی «رونق تولید»، گفت: شعار سال از جنس فرهنگ عمومی است و مخاطب آن همه مردم هستند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با محوریت تبیین ابعاد شعار سال ۱۳۹۸ با تبریک عید مبعث و همچنین تبریک سال نو، به سیل روز‌های گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: مهمترین مسئله کشور در روز‌های گذشته سیل بود و سیل بسیار طولانی‌مدت و مخربی بود که بسیاری از استان‌های کشور را درگیر کرد. این سیل باعث خسارات جانی و مالی بسیاری شد که باید به بازماندگان کسانی که فوت کرده‌اند، تسلیت بگویم.

وی افزود: شاهد بودیم که بسیاری از مردم کمک کردند و کمک خواهند کرد، زیرا هنوز جای کمک بسیار وجود دارد و مسئولان مختلف هم در صحنه حاضر شده‌اند. نیرو‌های مسلح فعالیت زیادی انجام دادند و مقام معظم رهبری با صدور دستوری، نیرو‌های مسلح را مأمور کردند که آنچه در توان دارند را برای رفع مشکلات، به صحنه بیاورند.

حداد عادل تصریح کرد: در دو هفته گذشته دستگاه‌ها در امر سیل فعال بودند و صدا و سیما نیز به ویژه در اطلاع‌رسانی نقش خوبی ایفا کرد. مقام معظم رهبری نیز به این نکته توجه داشتند. فعال بودن صدا و سیما باعث می‌شود که دشمنانی که در فضای مجازی می‌خواهند از آب گِل‌آلود سیل ماهی بگیرند، ناکام بمانند.

شعار‌های سال از جنس فرهنگ عمومی است

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب، گفت: شعار امسال «رونق تولید» بود. شعار‌های سال از جنس فرهنگ عمومی است و مخاطب آن، همه مردم هستند. شعار سال قبل حمایت از کالای ایرانی، یک سال مدیریت جهادی و نظایر آن بوده است. همه مردم مخاطب شعار سال هستند. شعار سال گذشته آثار خوبی به جا گذاشت. حمایت از کالای ایرانی شعاری بود که در تمام سال مرتباً تکرار شد و نتایج آن را در جامعه دیدیم. فروشندگانی بودند که فقط کالای ایرانی می‌فروختند و این شعار اثر خود را گذاشت.

وی با بیان اینکه شعار امسال مکمل شعار سال قبل است، افزود: حمایت از کالای ایرانی، شعار سال قبل بود و امسال حمایت از تولید کالای ایرانی مطرح شده است؛ یعنی کالا باید در داخل کشور تولید شود و در دسترس مردم باشد. لازمه حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید است.

حدادعادل تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود به صراحت بیان کردند که مسئله اول کشور، مسئله اقتصاد است. شعار امسال هم یک شعار اقتصادی است و سال گذشته نیز همین‌طور بود. چند سال است که شعار‌های سال حول محور اقتصاد می‌چرخد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن با ما در حال یک جنگ اقتصادی است، گفت: از اول انقلاب، آن‌ها با ما در حال جنگ بودند و آمریکا، هم‌دستانش و مزدوران منطقه‌ای نخواسته‌اند که انقلاب اسلامی را بپذیرند. آن‌ها نتوانسته‌اند انقلاب اسلامی را تحمل کنند و هر روز با یک بهانه و وسیله‌ای، می‌خواسته‌اند با انقلاب مقابله کنند. هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸، بهانه هسته‌ای و تحریم اقتصادی، از جمله اقدامات دشمن است. دشمن امروز روی فشار اقتصادی متمرکز شده است. در کنار جنگ اقتصادی، دشمن یک جنگ رسانه‌ای نیز به راه انداخته است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار