کد خبر: 949534
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
رئیس فدراسیون جودو گفت: دوستان عجله می‌کنند. امیدوارم که صحبت‌های بنده را هم بشوند. من حمایت کامل دارم، اما اینکه از روز اول بخواهیم برای فدراسیون حاشیه درست کنیم به صلاح نیست.
جوان آنلاین: آرش میراسماعیلی اظهار داشت: انتخابات بزرگی را پشت سر گذاشتیم و برای من یک روز بزرگ بود. از اینکه مورد اعتماد مجمع قرار گرفتم، خدارا شکر می‌کنم. هرکسی رای داد و نداد، برای من قابل احترام است. از امروز انتخابات تمام شد و از امروز باید برای اعتلاای نام جودوی ایران تلاش کنیم.
وی ادامه داد: همه دیدند که اخلاق‌مداری انتخابات را رعایت کردم. عقیده من این است همه باید کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم. دیگر باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم و پشت هم باشیم و با برنامه‌ریزی کار جودوی ایران را پیش ببریم.
وی درمورد اینکه منصوری سرمربی تیم ملی بعد از انتخاب شما استعفا داده است، گفت: فروردین‌ماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ایشان و کادر فنی‌اش باید کار خود را با قدرت ادامه دهند. طبیعتا هر کس یک نامزدی را مدنظر داشت، اما از امروز یک کاندید وجود دارد که آن هم جودوی ایران است. همه باید با سعه صدر ادامه دهند و کنار هم باشند و مطمئنا حمایت من را خواهند داشت.
رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: از امروز فراموش می‌کنم که چه کسی به چه کسی رای داد. دیگر نام آرش میراسماعیلی و رئیس فدراسیون جودو مطرح نیست و نام جودو مطرح است. دوستان اجازه دهند که در اولین فرصت با کادر فنی جلسه بگذاریم و صحبت کنیم.
میراسماعیلی درمورد اینکه اگر منصوری بر تصمیمش مصر باشد چه کاری خواهید کر، د. گفت: اول اجازه دهید که آن‌ها را ببینیم. سعی می‌کنم در اولین فرصت جلسه بگذارم و صحبت کنیم و بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بحث اختلاف نیست. هر کسی یک کاندید داشت. من در پیشگاه مجمع قسم یاد کردم که قهرمانان مورد حمایت من خواهند بود. من خودم قهرمان بودم و شرایط را درک می‌کنم. از برنامه‌ها حمایت خواهیم کرد.
رئیس فدراسیون جودو درمورد نایب رئیس و دبیر فدراسیون گفت: در اولین فرصت اتاق فکرمان را تشکیل می‌دهیم و نفرات را معرفی خواهیم کرد.
وی درمورد اینکه آیا در کمیسیون ورزشکاران باقی خواهند ماند یا خیر گفت: انشاءالله می‌مانم.
میراسماعیلی درمورد اینکه رودکی هم استعفا داده است، گفت: دوستان اجازه دهند که در اولین فرصت در این مورد صحبت کنیم اینکه با عجله کاری را انجام دهیم به صلاح نمی‌دانم.
وی در مورد اینکه چرا این افراد سریع تصمیم گرفتند، گفت: دوستان عجله می‌کنند. امیدوارم که صحبت‌های بنده را هم بشوند. من حمایت کامل دارم، اما اینکه از روز اول بخواهیم برای فدراسیون حاشیه درست کنیم به صلاح نیست. با آن‌ها تماس می‌گیرم که به جلسه بیایند و در این مورد صحبت کنیم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار