کد خبر: 948894
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
استاد حوزه علمیه:
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حدود ۲۰ مرتبه از واژه جهاد استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در مشهد اردهال کاشان گفت: در قیامت منادی ندا می‌دهد این رجبیون آن‌هایی که اهل ماه رجب بودند کجا هستند که این شکل ظاهری و دنیایی آن است، اما باید حقیقت آن را درک کرد.
وی افزود: شکل دنیایی آن این است که ماه رجب را قهر کردند و شب‌ها زودتر می‌خوابند تا سحر رجب را از دست ندهند و ارتباط خود را با بالا از دست ندهند، چون این شب‌ها برایشان مهم است تا با خدا حرف بزنند.
نماینده سابق مجلس گفت: در ماه رجب روزه مستحبی بگیرید و افطاری بدهید که افطاری در ماه رجب ثواب دارد، چون به مومنان روزه دار احترام گذاشته اید.
وی ابراز کرد: انسان‌های مومن در کار‌های خوب باید از یکدیگر سرعت و سبقت بگیرند و همانگونه که شیاطین از یکدیگر یاد می‌گیرند و به یکدیگر یاد می‌دهند مومنان هم باید یاد یکدیگر بدهند.
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به مطرح شدن گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانها، گفت: جوان‌های دیروز ایستادند و مقاومت کردند و جوان‌های امروز نیز باید بایستند و مقاومت کنند تا پیروز شوند، از این رو اگر فردای بهتر می‌خواهید باید مقاومت ایستادگی کنید.
وی بیان کرد: اگر آرزوی حاکمیت امام زمان (عج) را داریم رایگان به دست نخواهد آمد و نیازمند کار و تلاش همت و مجاهدت است.
نماینده سابق مجلس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حدود 20 مرتبه از واژه جهاد استفاده کرده است و این نشان دهنده این است که ملت ایران باید مجاهد باشند و مجاهدت کنند و این در حالی است که برخی خیلی بی حال هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: امام عصر (عج) هنگام ظهور با امروز خودش تفاوتی ندارد چرا که امام مظهر تجلیات خداوند است و تمام صفات الهی در وجودش تجلی دارد و دلیل تأخیر ظهور امام عصر ما هستیم که پا در رکاب امام زمان نداریم و امروز و فردا می‌کنیم.
استاد حوزه علمیه گفت: اگر امروز برخی مسؤولان عملکرد خوبی ندارند به دلیل این است که در تراز انقلاب نبوده و انقلابی نیستند و برای امروز مناسب نیستند تا درد و مشکل مردم را از خودشان بدانند و به دنبال برطرف کردن مشکل مردم باشند.
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به اینکه این افراد نسبت به انقلاب و مردم بی تفاوت هستند و از برخی مسؤولان نباید انتظار داشت، افزود:  مسؤولان باید از علی ابن باقر (ع) الگو بگیرند و اهل کار و عمل باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار