کد خبر: 948790
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا
تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در حالی به ترکیب ۱۲ خود برای مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا در چین رسیده که سرمربی تیم رقیب اصلی را در این دوره چین می‌داند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمدحسین برخواه در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا در چین اظهار داشت: پس از برگزاری یک ماه و نیم اردو، به جمع بندی نهایی رسیدیم تا ترکیب ۱۲ نفره را برای اعزام اعلام کنیم. در دسته ۸۹ کیلوگرم یک رکوردگیری به عمل آمد و در نهایت علی میری و مسعود چترایی انتخاب شدند. در دسته ۹۶ کیلوگرم، سهراب مرادی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و سیدایوب موسوی و کیانوش رستمی در این وزن حضور دارند. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رضا بیرانوند و امیر حقوقی که در مسابقات جهانی حاضر بودند، اعزام می‌شوند که عملکرد قابل قبولی در آن رویداد داشتند که امیدواریم در این دوره هم خوب کار کنند.
وی افزود: در دسته ۱۰۹ کیلوگرم هم علی هاشمی و کیا قدمی دو نماینده کشورمان در جام فجر، رکورد‌های خوبی را ثبت کردند و این دو ملی پوش این توانایی را دارند که در چین رکورد‌های بالاتری را داشته باشند. در فوق سنگین نیز علی داوودی و سعید علی حسینی حضور خواهند داشت. در وزن ۱۰۹ کیلوگرم رقابت خیلی سختی را با رقیب چینی خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در این وزن مدال طلا را به دست بیاریم.
سرمربی تیم ملی وی در خصوص دو وزنه بردار ذخیره برای مسابقات نیز گفت: دو رزرو اعلام کردیم که میرمصطفی جوادی و محسن دادرس هستند که در صورت نیاز، به ترکیب اضافه می‌شوند. نسبت به لیست مقدماتی تغییرات مختصری داشتیم، ولی لیست نهایی ملاک و معیار است. بای جلسه تاییدیه نهایی (کنگره مسابقات)، ۱۰ نفر از بین این ۱۲ نفر مشخص خواهند شد. تمرکز ما بر همین ۱۲ نفر است و از بین آن‌ها دو نفر کنار می‌روند.

***
 
اسامی ۱۲ ملی پوش برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ آسیا
۸۹ کیلوگرم: مسعود چترایی و علی میری
۹۶ کیلوگرم: کیانوش رستمی و سیدایوب موسوی
۱۰۲ کیلوگرم: امیر حقوقی و رضا بیرالوند
۱۰۹ کیلوگرم: کیا قدمی و علی هاشمی
۱۰۹+ کیلوگرم: سعید علی‌حسینی و علی داودی
محسن دادرس در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم و میرمصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم دو ملی پوش ذخیره برای این مسابقات هستند.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۹ آسیا یکی از مراحل گزینشی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به
حساب می‌آید، ۱۸ تا ۲۸ آپریل (۲۹ فروردین تا ۸ اردیبهشت ماه) به میزبانی شهر نانگبو کشور چین برگزار می‌شود.

***
 
سهراب مرادی، ملی‌پوش وزنه برداری ایران برای درمان به آلمان اعزام می‌شود. سهراب مرادی، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر باقری، محمد شروین اسبقیان، به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان و همچنین تعدادی از پزشکان طی جلسه‌ای مقرر کردند نهایتا سهراب برای درمان و معاینه به آلمان برود. قرار است هر چه سریع‌تر کار‌های اخذ ویزا برای این وزنه بردار انجام شود. سهراب مرادی از ناحیه دیسک کمر دچار مشکل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار