کد خبر: 948592
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
با وجود گذشت کمتر از پنج ماه از پایان لیگ دوومیدانی، اعضای تیم نایب قهرمان این لیگ هنوز پول قراردادشان را دریافت نکرده‌اند.
جوان آنلاین: لیگ برتر دوومیدانی روز ۲ آبان ماه در حالی به پایان رسید که تیم استقلال که برای نخستین بار در این لیگ شرکت کرده بود، به مقام نایب قهرمانی رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که هادی سپهرزاد مسئولیت جمع کردن ورزشکاران برای این تیم را به عهده داشت و توانست تعدادی از نفرات سرشناس همچون رضا قاسمی، حسین رسولی، مهدی رحیمی و ... را کنار هم قرار بدهد تا ترکیب تیم استقلا شکل بگیرد.
از آن تاریخ تاکنون تقریباً ۴.۵ ماه گذشته و این در حالی است که دوومیدانی‌کاران استقلال تاکنون بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند.
معمولاً در لیگ دوومیدانی رسم بر آن است که تیم‌ها در پرداخت پول ورزشکاران‌شان کمی تاخیر دارند، ولی به هر صورت این پول را می‌پردازند تا بتوانند بدون مشکل برای فصل جدید در این رشته تیم‌داری کنند. البته این شرایط فعلاً درخصوص تیم استقلال صدق نمی‌کند.

تیم‌داری استقلال در دوومیدانی به واسطه حضور اکبر عباسی ملکی در هیئت مدیره باشگاه بود. رابطه خوب ملکی با مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی منجر به حضور استقلال در لیگ این رشته شد، اما با اعلام خبر بازنشستگی ملکی، همه چیز روی هوا رفت.

از یک طرف ملکی دیگر در هیئت مدیره نبود و از طرف دیگر سایر اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال هم که چندان در جریان این موضوع نبودند، اعتقادی هم به پرداخت پول دوومیدانی‌کاران نداشتند. همین مسئله باعث شد تا توپ به زمین مجید کیهانی رئیس فدراسیون بیفتد. کیهانی که با هدف افزایش کمی پای استقلال را به این لیگ باز کرده بود، اوایل زمستان در صحبت با اعضای تیم دوومیدانی استقلال گفته بود که خودش متعهد می‌شود که پول ورزشکاران و اعضای تیم تا آخر سال تسویه شود.
حالا هم کمتر از دو هفته تا پایان سال ۹۷ باقی مانده و هیچ خبری هم از پول دوومیدانی‌کاران استقلال نشده است؛ پولی که شاید به ۲۰۰ میلیون هم نرسد. در شرایط کنونی و با توجه به حرف‌های کیهانی، طرف‌حساب اعضای تیم استقلال شخص رئیس فدراسیون شده است و او باید هزینه تامین مبالغ قرارداد‌ها را تامین کند. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی این پول در سال ۹۷ تامین نشود و پرداخت آن به سال آینده موکول شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار