کد خبر: 948430
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس:
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس گفت: الگوی حرکتی شهدا و پیروی از منویات امام و رهبری بهترین راهکار برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، عبدالحسین یوسفی در مراسم نمادین غرس 5 هزار و 400 نهال به یاد 5400 شهید استان کردستان که به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطر همه شهدای کشور به ویژه 5400 شهید استان را گرامی‌ می‌داریم.

وی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی، ابراز امیدواری کرد، در سایه مشارکت اجتماعی به جایگاه مناسبی در این حوزه برسیم.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بحث منابع طبیعی در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی، تفرجگاهی و غیره از اهمیت زیادی برخوردار است.

یوسفی گفت: توجه به حوزه منابع طبیعی از اهمیت زیادی دارد و باید برای حراست از آن از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

وی با بیان اینکه این بستر باید در اختیار جوانان تحصیلکرده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: جوانان ما می‌توانند با تکیه به آموزش‌هایی که می‌بینند در کنار بهره‌گیری اقتصادی از اراضی ملی از این منابع خدادادی نیز به نحو احسن حراست و مانع از بین رفتن آنها شوند.

وی اظهار کرد: اگر امروز در بحث ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشت مردم تهدیدات و مشکلاتی وجود دارد ناشی از عدم استفاده بهینه از این عرصه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است، گفت: شهدا نیازی به برگزاری برنامه‌، همایش، یادواره و غیره ندارند و این ما هستیم که به آنها نیاز داریم.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس اظهار کرد: 5 هزار و 400 سروقامت استان کردستان که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی به شهادت رسیده‌اند به عنوان الگوی همه ما باید مورد توجه قرار گیرند.

یوسفی افزود:  این شهدا که از اقشار مختلف، زن و مرد، پیر و جوانان و حتی کودک بوده‌اند در راستای حراست از دین و قرآن و صدور اسلام ناب محمدی تقدیم شده و الگوگیری از آنها حرکت در مسیر حراست از انقلاب و تداوم این نظام الهی است.

وی با بیان اینکه مردم شهیدپرور این استان در راستای تثبیت امنیت پایدار بهترین و عزیزترین سرمایه‌های خود را تقدیم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم استان دین خود را نسبت به نظام ادا کرده و این وظیفه مسوولان است که باید با درایت و برنامه‌ریزی درست زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم سازند.

وی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا نهالی که در سال 57 به دست رهبری در ایران کاشته شده به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که اصل آن ثابت و شاخ و برگش در جهان گسترده شده است.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس افزود: امنیت، پیشرفت، اتحاد، توفیقات علمی، سیاسی و غیره از برکت خون شهدا است و امروز انقلاب اسلامی با تکیه بر همین عزت و اقتدار ندای هر مظلومی را در دنیا پاسخ می‌دهد.

یوسفی تصریح کرد: ما امروز به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر از هر زمای نیاز داریم و باید الگوی حرکتی شهدا که در زمان نیاز به تکلیف خود عمل کردن در جامعه نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس همه با اتحاد به میدان آمدند و خروجی آن پیروزی در برابر همه دشمنان بود.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس با تاکید براینکه تجربه نشان داده در هرکجا که متحد جلو آمده‌ایم پیروز میدان بوده‌ایم، گفت: هرکجا که از سرمایه بزرگ اجتماعی و مردمی غافل شده‌ایم شکست خورده‌ایم.

یوسفی افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم سفره رزمندگان را تامین و همه روسای آن زمان خودشان در کنار مردم و رزمندگان احساس دین و تکلیف می‌کردند.

وی تصریح کرد: در بین شهدا از وزیر، رئیس، روحانی و غیره وجود دارد چون همه نسبت به آب و خاکشان احساس دین می‌کردند و به همین دلیل بدون هیچ چشمداشتی جلو آمدند و اگر ما با همین الگو و با همان فرهنگ جلو برویم می‌توانیم بر تمام توطئه‌های دشمنان فایق بیایم.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس گفت: اگر امروز در استانه دهه 50 انقلاب و در گام دوم و بر اساس فرمایشات رهبری که بسیار بر حضور جوانان تاکید دارند باید به این اصل مهم که از فرهنگ شهدا و راه و روش آنها و بیانات امام و رهبری استفاده و با وجدت و انسجام جلو برویم توجه جدی داشته باشیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی هم مانند سایر مشکلات که در طول 40 سال عمر انقلاب پشت سر گذاشتیم رفع و روزهای روشنی را در انتظار داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر