کد خبر: 948392
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تیم والیبال سایپا امروز با شکست تیم کاله به عنوان اولین تیم راهی فینال شد.
جوان آنلاین:دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری دو دیدار انجام شد.خانه والیبال تهران امروز میزبان دو تیم سایپا و کاله مازندران بود. نارنجی پوشان سایپا در آمل موفق شده بودند پیروزی دور رفت را به دست آورند تا در دیدار امروز برای صعود به فینال تلاش کنند. شاگردان پیمان اکبری در سایپا در سه ست متوالی کاله را شکست و جواز حضور در فینال را به دست آوردند.

نتایج ست شماری:
ست نخست: ۲۵ بر ۱۳ به سود سایپا
ست دوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود سایپا
ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود سایپا

نارنجی پوشان سایپا در ست نخست بازی شروع خوبی داشتند و با ایجاد اختلاف امتیاز ۶ تیم جوان کاله را دچار مشکل کردو به استقبال اولین تایم استراحت فنی رفتند. سایپا روند امتیاز آوری اش را ادامه و در نهایت در یک بازی یک طرفه با نتیجه ۲۵ بر ۱۳ پیروز شد. در ست دوم دو تیم شروع پایاپایی داشتند. هرچند کاله در این ست با سایپا برابر پیش رفت، اما در نهایت نتیجه این ست نیز به سود نارنجی پوشان سایپا تمام شد. در ست سوم سایپا از ابتدا برتری خود را حفظ و در این ست نیز کار سختی مقابل کاله نداشت. سایپایی‌ها با گرفتن ست سوم در یک بازی یک طرفه راهی فینال شدند.


نتایج کامل دیدار‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی:

سایپا تهران ۳ - کاله مازندران صفر
شهرداری ورامین ۳ - پیام مشهد صفر
حواشی:

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال به همراه امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی در سالن حاضر و بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در این دیدار با توجه به حساسیت بازی از ویدئو چک ایتالیایی استفاده کردند، هرچند که طبق روال استفاده از ویدئو چک ایرانی داور رأی را اعلام و سپس تصویر بر روی اسکبورد سالن پخش شد!
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار