کد خبر: 948345
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران:
جلسه مسئولین عقیدتی، سیاسی، روابط عمومی و تأیید صلاحیت حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع)، با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران، ناظرپناهی فرمانده و اعضای شورای عقیدتی ونظارت برگزار شد. در این جلسه اعضای شورا ضمن گزارش عملکرد خود به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج شهرداری منطقه ۲۲، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در جلسه مسئولین عقیدتی، سیاسی و روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به جایگاه بسیج خاطرنشان کرد: جایگاه بسیج در شهرداری می‌تواند به جایگاهی برسد که منشا اثرات مثبت بسیار زیادی در مجموعه باشد. بنا به تعبیر امام راحل (ره) و تعبیری که ایشان از یک جامعه سالم داشتند اگر هر فرد در جامعه دغدغه سلامت خود را داشته باشد در نهایت جامعه‌ای سالم خواهیم داشت. این احوالات باید برای تمامی دوستانی که در فضای بسیج و بسیجی هستند ایجاد شود به این معنی که دغدغه‌مند سلامت معنوی و رحانی خود و در ادامه سلامت معنوی جامعه باشند.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه بیشترین اثرگذاری می‌تواند در اعمال، رفتار و کردار ما اتفاق بیفتد تا کلام، گرچه بیان لسانی نیز بی تاثیر نیز نخواهد بود. در این راستا بسیجیان باید به تناسب غیرت دینی و عرق سازمانی خود نسبت به فضایی که در آن فعالیت می‌کنند؛ مشوق سلامت باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان با اشاره به فرمایش حضرت علی که فرمودند: کسی که در دنیا مرشد و راهبر نداشته باشد قطعا هلاک می‌شود، یادآور شد: تذکر و ارتباط با کسی که به جهت آشنایی با مسائل اعتقادی محل مراجعه مردم باشد و بتواند در حوزه مباحث دینی ما را کمک دهد می‌تواند تاثیر بسزایی در جهت پیشبرد اهداف به منظور رسیدن به جامعه‌ای سالم داشته باشد.

مسئول عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران یادآور شد: همانطور که همگان می‌دانند رفع مشکلات مادی و معنوی توامان باید با هم پیش رود به شرط اینکه با کسانی که توانمند و صاحب نظر در این زمینه هستند مرتبط شویم. داشتن دغدغه سلامت یعنی اینکه هم خود رفتار درستی داشته باشیم و هم مشوق رفتار درست در جامعه باشیم و در مقابل آسیب‌ها و منکرات در جامعه بی تفاوت نباشیم حتی با یک برخورد و تذکر لسانی ساده.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش نماییم تا گرفتار مباحث حاشیه‌ای نشویم و با همت و همکاری یکدیگر در حد توان با زبان و رفتار خوش اجازه ندهیم خدمات ارزشمندی که شهرداری برای مردم انجام می‌دهد تحت الشعاع قرار گیرد. بحمدالله در منطقه ۲۲ شاهد یک انسجام خوب در بین بسیجیان هستیم و این سرمایه بزرگی است. چند صدا شدن در فضای بسیج به کارکرد‌های آن ضربه می‌زند. قدر این انسجام را بدانید و از آن خوب استفاده کنید و در جهت تحقق اهداف ارزشی بسیج تلاش کنید. از کنار مشکلات و مسائل به سادگی عبور نکنیم و نسبت به هم بی تفاوت نباشیم.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه ناظر پناهی فرمانده حوزه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز امیدواری فرمودند که با توجه به ظرفیت و توانایی بالای سازمان بسیج شهرداری تهران بتوانیم گام مهمی در تبلیغ و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار