کد خبر: 948109
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه:
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه با اشاره به روند رو به رشد آسیب های اجتماعی، گفت: زنگ خطر آسیب های اجتماعی به گوش می رسد .

مهدی مشایخی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با تبریک قهرمانی تکواندو کاران شهرستان میانه در مسابقات آسیایی و بین المللی افزود: بی تفاوتی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این راستا مورد قبول نیست.
وی خاطرنشان کرد: عوامل مختلفی از جمله فضای مجازی، طلاق، خودکشی، بزهکاری، حاشیه نشینی زمینه را برای بروز آسیب های اجتماعی فراهم می کند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و سرمایه گذاری آنان بر روی جوانان گفت: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم، گمراه کردن جوانان از مسیر اسلامی و انسانی است تا با بی هویت کردن آنان زمینه را برای زوال انقلاب و نظام اسلامی فراهم کند.
مشایخی تاکید کرد: باید توجه به ایجاد اشتغال و انگیزه در جوانان برای ازدواج از دغدغه های اصلی مسئولان باشد تا با افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و مشارکت دادن جوانان در امور مختلف به توسعه همه جانبه کشور کمک شود.
وی اعلام کرد: سال گذشته 130 میلیارد ریال برای شهرستان میانه در حوزه اشتغال روستایی از جمله کشاورزی تخصیص یافته بود که بیش از 2 برابر سهم شهرستان به مبلغ 280 میلیارد ریال جذب شد.
مشایخی با اشاره به رتبه اول شهرستان در زمینه اشتغال و جذب سرمایه گذار در سطح استان، گفت: دولت در قالب سامانه کارا در روستاها امکان ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم کرده است و می توانیم نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی اقدام کنیم.
وی همچنین با اشاره به آمار نگران کننده سکونت 20 هزار نفر در سکونت گاه های غیر رسمی و حاشیه ها، گفت: سکونت در این محل ها اگر بدون نظارت و کنترل دولت باشد سبب بروز آسیب های اجتماعی می شود.
مشایخی اظهار داشت: در این راستا دولت در حوزه رفع آسیب های اجتماعی از سکونتگاه های غیر رسمی همه ساله مبلغ 30 تا 40 میلیارد ریال در این شهرستان هزینه می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر