کد خبر: 947684
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
بورس تهران تحت فروش‌های کامودیتی‌ها و فلزات با نزول به استقبال اولین روز هفته رفت. نماد فولاد مبارکه اصفهان، گل‌گهر سیرجان و ملی مس از تاثیرگذارترین نماد‌ها بر سقوط شاخص بورس بود. نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال از یک‌سو و تردید‌ها نسبت به قیمت دلار باعث شد که خریداران با احتیاط بیشتری دست به خرید بزنند، اما نماد‌های بانکی روند بهتری در بازار سپری کردند به طوری که نماد بانک صادرات با صف خرید بیش از ۱۵ میلیونی مواجه شد.
جواد عسکر
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۹۲۴.۵۰ واحد کاهش به ۱۶۴ هزار و ۳۷۰ واحد و ارزش روز بازار به ۶۲۹ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۶۷.۷۸ واحد کاهش به ۴۷ هزار و ۶۱۰ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۰۸.۲۹ واحد رشد به ۳۰ هزار و ۷۲۳ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۷۵.۹۰ واحد افزایش به ۲۱ هزار و ۵۳۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۱۰۴۵.۹۱ واحد افت به ۱۸۳ هزار و ۷۷۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۷۵۰.۱۷ واحد کاهش به ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵۱۵.۰۹ واحد کاهش به رقم ۳۱۴ هزار و ۶۵۴ واحد رسید.

نماد فولاد. کگل، فملی، پارس، فارس، شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وبصادر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس.۰۸۷ واحد کاهش به رقم ۲۰۹۹.۴۱ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۶۸۹ میلیون و ۲۲۶ هزار برگ سهم در قالب ۱۱۳ و ۳۷۱ هزار برگ به ارزش ۳۶۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار