کد خبر: 947236
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: طرح جامع توانمندسازی زنان روستایی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فریبا محمدلو در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پژوهشی بانوان در استان اردبیل اظهار داشت: به مناسبت روز مادر و گرامیداشت مقام زن جشنواره پژوهشی بانوان در استان اردبیل برگزار می‌شود که در این جشنواره پرداخت به توانمندی بانوان و قابلیت های این قشر اولویت اساسی است.

وی ضمن تبریک روز مادر بیان کرد: این مسئله مشهود است که هر کجا از ظرفیت بانوان استفاده می‌شود خروجی بهتری را شاهد هستیم و این موضوع یک اولویت اساسی است که انتظار می رود در عرصه های مدیریتی از ظرفیت بانوان نیز در استان استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل گفت: بانوان در توسعه طرح های مشاغل خانگی و اجرای طرح‌های خرد اشتغال‌زایی نقش برجسته‌ای دارند و در روستاهای استان شاهد هستیم که اقتصاد و اشتغال منطقه به طور عمده به دست زنان رقم می‌خورد که به همین دلیل باید از فرصت های مناسب برای معرفی این قابلیت ها استفاده شود.

محمدلو از اهمیت حمایت همه جانبه از بانوان خبر داد و افزود: باید زمینه حمایت بانوان در استان به شکل همه جانبه فراهم شود تا مطالبات این قشر فرهیخته در جامعه برطرف شود و در این زمینه اهمیت به توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای بانوان همانند آقایان باید در اولویت قرار گیرد.

وی از اجرای طرح جامع توانمندسازی زنان روستایی در استان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با جدیت در استان اجرا خواهد شد تا خروجی‌ها و نتایج مورد انتظار را به دست آوریم و شاخص‌های ویژه‌ای در اجرای این طرح از جمله سواد، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی مد نظر قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر