کد خبر: 946982
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
استقلال 3 - ذوب‌آهن صفر
استقلال با برتری پرگل مقابل ذوب‌آهن به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
سرویس ورزش جوان آنلاین: رقابت‌های لیگ برتر دیروز با انجام دو بازی پیگیری شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دیروز استقلال و ذوب‌آهن در یک بازی معوقه از هفته هفدهم مقابل هم به میدان رفتند. شاگردان شفر که در بازی‌های اخیرشان روند صعودی داشته‌اند، دیروز هم مقابل شاگردان منصوریان با یک بازی هجومی از همان دقایق اولیه به دنبال رسیدن به گل بودند و در روزی که آیاندا پاتوسی، هافبک خارجی جدید آبی‌ها مانند بازی با پارس جنوبی ستاره این تیم بود، در دقیقه ۷ شوت پاتوسی را که مظاهری برگشت داده بود، فرشید اسماعیلی روی یک ریباند وارد دروازه مظاهری کرد تا استقلال یک بر صفر از ذوب‌آهن جلو بیفتد. در دقیقه ۴۳ هم پاتوسی پس از پاسکاری زیبای استقلالی‌ها با یک بغل پای دیدنی از پشت شش قدم گل دوم استقلال را وارد دروازه ذوب کرد. دقیقه ۵۱ استقلال به گل سوم هم رسید و این بار هم پاتوسی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و کرنر ارسالی این بازیکن از سمت راست را محمدرضا دانشگر با یک ضربه سر وارد دروازه شاگردان منصوریان کرد تا در نهایت استقلال در یک بازی برتر با نتیجه ۳ بر صفر ذوب‌آهن را شکست دهد. آبی‌ها در این بازی در دقیقه ۸۹ یک ضربه پنالتی را توسط کریمی از دست دادند تا برتری‌شان پرگل‌تر نشود. آبی‌پوشان با این برد ۳۴ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در رده چهارم قرار گرفتند تا اختلاف‌شان با تیم‌های بالای جدولی کمتر شود.
در دیگر بازی دیروز هم سایپا و تراکتور در آخرین بازی هفته نوزدهم به مصاف هم رفتند که شاگردان دایی و لیکنز به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان لیکنز با تساوی بدون گل مقابل سایپا، فرصت نزدیک شدن به سه تیم نخست لیگ هجدهم را از دست دادند و با توجه به برد استقلال با ۳۴ امتیاز به رده پنجم سقوط کردند.

صعود ایران به جام‌جهانی بسکتبال با شکست استرالیا
تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل استرالیا در بازی دوم پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی، به عنوان تیم سوم راهی چین شد. تیم ملی بسکتبال ایران دیشب در دومین بازی خود از سری مسابقات پنجره ششم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹ مقابل استرالیا به میدان رفت و با حساب ۸۵ بر۷۴ به برتری رسید تا بعد از استرالیا به عنوان صدرنشین و ژاپن به عنوان تیم دوم، در جایگاه سوم راهی مسابقات جام‌جهانی شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار