کد خبر: 946654
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
سارق حرفه‌ای ایربگ خودرو‌ها که مدعی است در فضای مجازی آموزش سرقت دیده است در تعقیب و گریز مأموران کلانتری یوسف‌آباد با شلیک گلوله به دام افتاد.
جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۵ صبح یکم اسفندماه مأموران انتظامی کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده شدند و مرد موتور سوار را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. مأموران که به پسر موتور سوار مشکوک شده بودند برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما متهم به محض مشاهده مأموران با سرعت بالایی شروع به حرکت کرد و از محل گریخت. بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران و متهم رقم خورد و مأموران برای دستگیری مرد موتور سوار، وی را تعقیب کردند تا اینکه متهم پس از عبور از خیابان‌های مطهری، میرزای شیرازی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان جمهوری اسلامی و سعدی در نهایت در تقاطع خیابان سعدی و جمهوری اسلامی تعادل موتورسیکلت را از دست می‌دهد و زمین می‌خورد. متهم در ادامه با پای پیاده اقدام به فرار می‌کند و مأموران پس از تعقیب وی را با شلیک تیر هوایی در خیابان لاله‌زار دستگیر می‌کنند.
مأموران در نخستین بازرسی بدنی از کوله‌پشتی متهم علاوه برکشف چاقو، پیچ گوشتی، افشانه و‌۱۰ دستگاه ایربگ متعلق به پژو ۲۰۶ سرقتی کشف می‌کنند و متهم را پس از پانسمان و مداوا در محل حادثه برای تحقیقات به کلانتری منتقل می‌کنند. سارق در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت ۱۰‌دستگاه ایربگ در صبح روز حادثه گفت: من نحوه سرقت ایربگ‌ها را از فضای مجازی یاد گرفتم و در واقع فضای مجازی به من آموزش سرقت داد. معمولاً هر روز صبح با موتور سیکلتم که پلاک آن را مخدوش می‌کردم برای سرقت ایربگ به داخل خیابان‌ها می‌آمدم. خودرو‌هایی که دزدگیر داشتند یک حوله روی شیشه در سمت راننده خودرو قرار می‌دادم آن را به طوری می‌شکستم که سر و صدایی ایجاد نشود و در ادامه با توجه به اینکه هیچ سر و صدایی از دزدگیر ماشین به دلیل باز نشدن در خودرو‌ها نمی‌آمد، ایربگ خودرو را باز می‌کردم و از محل با موتور سیکلتم می‌گریختم. وی در ادامه گفت: ساعت‌۵ صبح امروز تا زمانی که دستگیر شدم ۱۰‌فقره ایربگ به همین شیوه سرقت کردم تا اینکه مأموران به من مشکوک شدند و دستور ایست دادند و در نهایت هم گرفتار شدم. رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد با بیان اینکه بررسی‌های مأموران نشان داد وی از متهمان سابقه دار است، گفت: از آنجایی که احتمال می‌رود متهم سرقت‌های زیادی را با همین شیوه مرتکب شده باشد از شهروندانی که به همین شیوه ایربگ‌های خودروشان سرقت شده است درخواست دارم برای شناسایی سارق و طرح شکایت به کلانتری یوسف‌آباد مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار