کد خبر: 946628
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
حاشیه‌های مداوم یک برنامه زرد برای تلویزیون
هنوز انگشت اتهام مهمان دزدی به سمت برنامه فرمول‌یک است که دستپخت جدیدی را رو می‌کند تا این برنامه همچنان روی مدار حاشیه‌ها بچرخد و برای حفظ نگاه بینندگان تلویزیون از هیچ اقدامی فروگذار نکند.
محمد صادقی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ساسان پرکان نوجوان سیستان و بلوچستانی که به خاطر پخش کلیپ انجام حرکات ژیمناستیک در حیاط مدرسه به شهرت رسید، به دعوت برنامه «عصر جدید» به تهران آمد. این نوجوان قرار بود که در «عصر جدید» استعداد خود را در انجام حرکات ورزشی به نمایش بگذارد، ولی برنامه «فرمول یک» شبکه اول سیما پیشدستی می‌کند و مهمان برنامه شبکه ۳ را به اصطلاح قر می‌زند.
در همین رابطه، یک روزنامه ورزشی در گزارشی مدعی شد که عوامل برنامه «فرمول یک» در تماس تلفنی با ساسان پرکان خود را از سوی وزارت ورزش معرفی می‌کنند و می‌گویند که ماشینی را برای بردن ساسان به وزارت ورزش می‌فرستند، اما خودرو وی را به برنامه فرمول یک می‌برد. اگرچه روزنامه گل تأکید کرده که این ماجرا را بر اساس منابع موثق منتشر کرده است، نوجوان سیستانی در ویدئویی با اشاره به اینکه به دعوت «عصر جدید» در تهران به سر می‌برده است، می‌گوید رفتن به فرمول یک با هماهنگی مربی‌اش بوده است، اما حتی اگر دست‌اندرکاران برنامه فرمول یک با هماهنگی مربی ساسان پرکان این نوجوان را به برنامه خود برده‌اند، اینکه مهمان ویژه یک برنامه دیگر که می‌توانست برگ برنده «عصر جدید» باشد را قر بزنند، نشان دهنده افول اخلاقی برنامه‌ای است که به هر بهایی می‌خواهد دیده شود. این در حالی رقم می‌خورد که با کمی تحقیق می‌توان سوژه‌های زیادی در سراسر کشور یافت. این برنامه همچنین یک خانواده را دعوت کرد که در آن مرد خانواده در شب اول عقد، همسرش را کتک زده و این ماجرا در ۲۰ سال گذشته همیشه ادامه داشته است. مرد خانواده حتی بار‌ها تقاضای طلاق همسرش را داده، اما همسر وی حاضر به ترک زندگی با او نشده است. نمایش این خانواده به عنوان یک خانواده موفق، اعتراض‌های زیادی را در پی داشته است. فرمول یک، بدون در نظر داشتن عواقب اجتماعی نمایش چنین نمونه‌های نادری در جامعه، صرفاً به خاطر جذابیت زرد آن و اینکه چطور می‌شود یک مرد ۲۷ بار تقاضای طلاق از همسرش داشته باشد، آن‌ها را به تلویزیون می‌آورد. این نکته زمانی غم‌انگیز‌تر می‌شود که ویدئوی این بخش از برنامه «فرمول یک» با عنوان «خانواده موفق» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است! مجری برنامه فرمول یک، چندی پیش نیز به دلیل اظهارات یکی از مهمانان برنامه درباره هزینه‌های درمان سرطان فرزندش، از سوی مراجع قضایی احضار شده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
0
کی گفته علی ضیااحضارشده؟؟؟ ویدئوهاش هس برید ببینید..
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار