کد خبر: 946095
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان:
توجه به صنعت گردشگري و رونق آن يکي از عوامل افزايش توليد ناخالص ملي و توسعه پايدار کشورها به شمار مي رود. بر همين اساس غرفه «به اصفهان رو» از طرف شهرداري اصفهان در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري تهران ضمن معرفي جاذبه هاي گردشگري اصفهان؛ جذابيت هاي تفريحي، مذهبي و تاريخي کمتر شناخته شده پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي را براي بازديد کنندگان معرفي و تببين کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مديرعامل سازمان فاوا شهرداري اصفهان با اعلام اين خبر گفت: در اواخر سال گذشته شهرداري اصفهان به منظور تسهيل گردشگران و ميهمانان نوروزي جهت رزرو الکترونيکي منازل استيجاري، سامانه رزرو منازل استيجاري را به نشاني Ereserving.com به صورت آزمايشي راه اندازي نمود که به موازات ارائه خدمات به ميهمانان نوروزي از طريق ستاد اجرايي خدمات سفر شهر اصفهان، امکان رزرو الکترونيکي اماکن و منازل استيجاري و موقت را براي مسافران و گردشگران فراهم شده بود.
سيدحميدرضا ابطحي با بيان خدمات و قابليت هاي اين سامانه افزود: با توجه به تجربه مثبت شهر اصفهان در سال گذشته، اين سازمان به منظور معرفي امکانات و خدمات اين سامانه به ساير شهرهاي کشور و گردشگردان داخلي، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور يافت که خوشبختانه با استقبال خوب بازديدکنندگان مواجه شد.
وي بيان داشت: با استفاده از این سامانه مي توان به گردشگران در برنامه ریزی سفر و استفاده از امکانات و مراکز تفریحی  و رفاهی کمک نمود،  به طوری که هر گردشگر مطابق میل خود از امکانات موجود استفاده نموده و درنهایت سفری خاطره انگیز برای وی رقم بخورد.
مديرعامل سازمان فاوا شهرداري مراحل استفاده از اين سامانه را نيز تشريح کرد و گفت: ثبت نام مراکز اقامتی و بررسی شرایط آن، رزرو اقامتگاه و تحویل آن با امکانات و وضعیت مناسب و مطابق با آنچه به گردشگر اعلام شده و باز تحویل به مالک، از جمله مراحل رزرو انواع اقامتگاه‌ها توسط گردشگران می‌باشد.
وي اظهار کرد: این سامانه بر بستر اینترنت در اختیار عموم مردم قرار گرفته و قابليت هاي آن شامل ثبت مراکز اقامتی، ارزیابی این مراکز، انتشار اطلاعات هر یک از مراکز اقامتی در سامانه، جستجو، انجام فرايند رزور، پرداخت هزینه‌ها و تحویل اقامتگاه به گردشگران و باز تحویل آن به مالک  مي باشد.
مهندس ابطحي در پايان ياد آور شد: علاوه بر موارد ياد شده، ايجاد اين سامانه تاثیر بسزايی در حوزه های مختلف مدیریت شهری همچون خدمات شهری، ترافیک، ایمنی و... خواهد داشت، چرا که مديريت شهري با استفاده از این سامانه نرم افزاری می توانند وضعیت تردد، ایمنی و ارائه خدمات شهری به گردشگران را به نحوه مطلوبتری برنامه ریزی نمايد.
شايان ذکر است غرفه «به اصفهان رو» شهرداري اصفهان با محوريت اداره گردشگري سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اصفهان و با مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري اصفهان، سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري، مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد، شرکت توسعه مجتمع هاي سياحتي، فرهنگي و ورزشي سپاهان و... در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از تاريخ  23 الي26 بهمن ماه 97 ميزبان علاقه مندان و گردشگران سراسر کشور بود.
گفتني است در طول ايام نمايشگاه تني چند از مديران ارشد کشور همچون علي اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مهدي جمالي نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و شماري از مديران و مسئولان شهرداري ها و دستگاه هاي اجرايي از غرفه شهرداري بازديد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار