کد خبر: 946039
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری و از حامیان سنتی مرحوم هاشمی رفسنجانی که در زمان کنونی از حامیان دولت حسن روحانی محسوب می‌شود، اذعان کرد که رئیس‌جمهور گوش شنوایی ندارد. او در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی‌اش با شفقنا ضمن اشاره به سابقه دوستی و تحصیلی‌اش با حسن روحانی می‌گوید: «غیر از آقای احمدی نژاد هیچ رئیس‌جمهوری حرف گوش نکن‌تر از آقای روحانی نبوده است. در بسیاری از مواقع من حرفی زده‌ام و آقای روحانی نپذیرفته‌اند؛ حتی آقای هاشمی رفسنجانی انسانی با آن عظمت و جایگاه که آقای روحانی جزو شاگردان او به حساب می‌آید، پیش من گله زیادی داشت که فلان مطلب را به آقای روحانی گفته‌ام و گوش نداده و عمل نکرده است و این اتفاق بار‌ها رخ داده بود. معنی این مسئله این است که ایشان گوش شنوایی ندارد.»
او در ادامه از حلقه بسته اطراف رئیس‌جمهور می‌گوید: «روحانی حلقه‌ای محکم به دور خود دارد که خارج از آن را نمی‌بیند و نمی‌شنود؛ چند وقت پیش سرمقاله‌ای در روزنامه جمهوری اسلامی نوشتم و گفتم آقای رئیس‌جمهور این حلقه را بشکنید و خود را آزاد کنید و نظرات دیگران را نیز بشنوید و نوع دیگری عمل کنید تا این گرفتاری‌ها برطرف شود.»
مهاجری در عین حال ادعای اصلاح‌طلبان علیه روحانی را رد می‌کند و توضیح می‌دهد که «اینکه آقای روحانی حرف اصلاح‌طلبان را گوش نمی‌دهند همان مسئله اول است که من مطرح کردم، چون ایشان حرف هیچ کسی را گوش نمی‌دهد. ولی مسئله دیگر این است که ادعای اصلاح‌طلبان، ادعای درستی نیست. اصلاح‌طلبان آقای روحانی را رئیس‌جمهور نکردند، اصلاح‌طلبان اگر تمام وجود و توان خود را در کشور صرف کنند حداکثر ۲۰ درصد رأی دارند. آقای روحانی تا قبل از رد صلاحیت آقای هاشمی ۲ یا ۳ میلیون بیشتر رأی نداشت؛ بعد از رد صلاحیت، آقای رفسنجانی اعلام کرد که رأی من به آقای روحانی است و همین یک جمله رأی آقای روحانی را به بالای ۲۰ میلیون رساند، چون مردم می‌خواستند به آقای هاشمی رأی بدهند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار