کد خبر: 945676
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ضمن محکوم ساختن اقدامات سبوعانه و ابراز انزجار نسبت به عمليات تروريستي در زاهدان همدردی خویش را با ملت بزرگ ایران را ابراز كرد
سرویس فرهنگی جوان آنلاین: همزمان با جشن‌های شکوهمند چهل سالگی انقلاب اسلامی دست پلید تروریست‌های از خدا بی خبر از آستین حامیان کثیفشان بیرون آمد و با حمله بزدلانه به مرزبانان و پاسداران ایران اسلامی در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از فرزندان این مرز و بوم را به خاک و خون کشید۰ این اقدام بزدلانه درست در زمانی توسط عمله شیطان و تروریست‌های تکفیری اتفاق افتاد که دستیاران استکبار جهانی و هم پالکی هایشان یکبار دیگر ذلت و استیصال شان را در تئاتر ورشو به نمایش گذاشته‌اند تا به خیال واهی شان- خللی بر عزم و اراده ملت بزرگ و حماسه آُفرین ما بیفکنند.

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ضمن محکوم ساختن این گونه اقدامات سبوعانه و ابراز انزجار نسبت به این‌گونه فجایع ضدانسانی و دلخراش، همدردی خویش را با ملت بزرگ ایران و به‌ویژه، پاسداران و مرزبانان جان بر کف نظام اسلامی اعلام می‌دارد و این ضایعه غمبار را به خانواده آن عزیزان تسلیت می‌گوید. بر این باوریم تحرکات کور تروریست‌ها و این دست و پا زدن‌ها نشانه اوج استیصال نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای آن‌هاست. به امید نابودی نظام استکبار و ایادی منطقه‌ای آن‌ها و سرپنجه‌های تروریست شان.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار