کد خبر: 945262
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی قطعا زمینه‌ساز ظهور و حاکمیت اسلام بر جهان است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم جشن انقلاب که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مسوولان و کارکنان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان بانوی اول بهشت و برخوردار از حسن و زیبایی از جایگاه ویژه‌ای در قرآن برخوردار است. 

وی افزود: بر اساس روایات و احادیث در قرآن حضرت فاطمه به عنوان خیر کثیر معرفی شده که از هر نظر به عنوان الگوی مسالمانان به ویژه بانوان اسلامی مورد احترام و ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خیر کثیر بر اساس تعبیر آیه لیله‌القدر خیر من الف الشهر روایت شده که پیامبر (ص) فرمودند تمام خوبی‌ها در وجود فاطمه (س) است. ‌‌

وی خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها از حوریان بهشتی است که در قالب انسان آفریده شده و  پیامبر هر بار با بوئیدن ایشان در برابر سوال دیگران می‌فرمودند که فاطمه زهرا (س) بوی بهشت می‌دهد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند فاطمه از وجود من است، خوشحالی فاطمه (س) خوشحالی من است و خوشحالی من خشنودی خداوند است.

وی افزود: خیر کثیر فاطمه توسط فرزندانش به دنیا فرستاده می‌شود و اگر کسی بداند لیلة‌القدر چیست می‌تواند از خصوصیات حضرت فاطمه آگاه شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دوم سخنانش با اشاره به اینکه انقلاب ما یک انقلاب خدایی است،  یاداور شد: انقلاب اسلامی زنده‌کننده مجدد دین بود که علاوه بر حفظ ارزش‌های قرآنی و دینی، انسانیت را نیز معنا نمود. 

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی قطعا زمینه‌ساز ظهور و حاکمیت اسلام بر جهان است.

وی اظهار داشت: در بررسی و مقایسه ایران با قبل و بعد از انقلاب دستاوردهای ارزشمندی بدست آمده است که باید در حفظ و نگهداری آن به عنوان یک وظیفه اقدام شود. 

وی همچنین ادامه داد: بخش کشاورزی به عنوان یک منبع اقتصادی و تامین امنیت غذایی در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوریکه اکنون کشاورزی استان کردستان با بدست آوردن دستاوردهای جدید و موفق در حوزه‌های مختلف به ویژه افزایش مکانیزاسیون که از میانگین کشوری بیشتر است با تولید ارگانیک محصولات کشاورزی نقش مهمی در سلامت افراد جامعه ایفا می‌کند. 

حسینی‌شاهرودی افزود: حوزه درمان استان نیز به عنوان مقصد توریسم درمانی دارای ارزش و جایگاه ویژه‌ای در کشور است که می‌توان به وجود پزشکان هندی و بنگلادشی در قبل از انقلاب اشاره کرد اما اکنون بیش از 99 درصداز پزشکان متخصص و فوق‌تخصص بومی استان کردستان هستند که به عنوان یک موفقیت دارای اهمیت ویژه‌ای است. 

وی اظهار کرد: رشد سامانه‌های جنگ‌افزاری، تولید موشک‌های بالستیک (قاره پیما) که وحشت امریکا را در پی داشت، تولیدات نانو، دست‌یابی به علم روز نانو و تولید محصولات مورد مصرف مردم گوشه‌ای از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، استان کردستان همچنین حوزه گردشگران کردستانی در راستای  جذب گردشگران خارجی در استان از 18 درصد رشد برخوردار بوده است.

وی با اشاره به بلوغ کامل انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امام خمینی در سال 68 فرمودند انقلاب با سه هدف مبارزه با طاغوت حالا هر کسی که در مقابل خداوند باشد، برقراری حکومت اسلامی و برقرای پرچم اسلامی تشکیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر